Om deze 4 redenen ga je je ITSM-software vernieuwen

Werk je bij een Managed Service Provider waar ze verouderde ITSM-software gebruiken? Of heeft jouw MSP-bedrijf nog helemaal geen beschikking over ITSM- of ITIL software? Dan wordt het hoog tijd daar eens verandering in te brengen. In dit blogartikel zetten we vier redenen op een rijtje. Om deze 4 redenen ga jij je ITSM-software vernieuwen! 

Een nieuw jaar. Een nieuwe eigenaar.

Terwijl ik dit schrijf is Nederland bedolven onder een dikke laag sneeuw, op veel plaatsen helder verlicht met de gebruikelijke uitbundige kerstversiering. Dus ja, het is volop winter en de feestdagen staan voor de deur. Om dat te kunnen voorspellen heeft u Mproof niet nodig!

ITSM Software succesvol maken is makkelijker dan je denkt

Herken je dit? De IT-manager vraagt om budget voor nieuwe ITSM (IT Service Management) software. Hij krijgt namelijk alleen maar klachten van de werkvloer. En bij de buren loopt alles op rolletjes. Die gebruiken dan ook een ander merk software. Graag even budget vrijmaken voor een verandertraject en implementatie van dezelfde software als de buren.

SLA behaald, maar de klant baalt!

Werkt jouw bedrijf met Service Level Agreements, SLA’s, naar klanten? Dan is de kans groot dat je stuurt op een goede, langdurige relatie met die klant. Hoe langer de relatie voortbestaat, hoe groter de opbrengst bij die klant is. Wanneer je signaleert dat veel klanten eigenlijk te vroeg afhaken, dan is er iets aan de…

Lees verder!

3 tips voor het standaardiseren van Service Management.

Service Management is de manier om een IT afdeling te structureren en te organiseren. Tot zover niets nieuws! We hebben allemaal de ITIL-boeken gelezen die boordevol staan met mooie theorieën over hoe processen eruit zouden moeten zien. Regelmatig komen er nieuwe versies op de markt. Ook zie je dat er nieuwe werkwijzen en methodieken bij…

Lees verder!

Mproof behaalt USM-accreditatie

Mproof, specialist in Service Management, heeft als eerste bedrijf in Nederland de Unified Service Management-accreditatie behaald. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.