Met nieuwe software komt alles goed? Fout!

Hoewel ik de 35 nog niet gepasseerd ben, heb ik inmiddels al aardig wat werkgevers versleten. Eén ding hadden ze allemaal gemeen: van de binnenkant werken organisaties lang niet zo gestructureerd als dat ze hun klanten en opdrachtgevers doen geloven. Processen verlopen vaak stroperig, er is onvoldoende focus op kwaliteitsbewaking en CRM-systemen en databases liggen…

Lees verder!

Betaal nooit meer voor upgrades van Service Management-software.

Het komt regelmatig voor dat service-organisaties ontevreden achter blijven als ze in zee zijn gegaan met een aanbieder van Service Management-oplossingen. De tijdsplanning wordt overschreden, de kosten lopen op of de effectiviteit valt tegen. Leveranciers tonen bovendien geen enkele betrokkenheid bij het bedrijf waar ze hun product verkocht hebben. Vaak rekenen ze zelfs aanvullende kosten…

Lees verder!

Mproof behaalt ISO 27001-certificering.

Mproof, specialist in Service Management-software en -diensten, heeft de ISO 27001-certificering behaald. Dit certificaat, dat verkregen is na audits van The British Standards Institution (BSI), toont aan dat Mproof voldoet aan de officieel vastgestelde normen van informatiebeveiliging.

Customer Engagement? Nu de IT-afdeling nog.

De focus bij het inrichten van Service Management moet liggen bij het menselijke aspect. Op het gemiddelde marketingblog kun je er niet omheen: Customer Engagement als de toekomst van de klantrelatie. Het gaat erom dat nieuwe technologische mogelijkheden – gecombineerd met een menselijke touch – de klantinteractie naar een hoger niveau stuwen. Nu de IT-afdeling…

Lees verder!

De financiële voordelen van Clientele ITSM

Clientele ITSM is een krachtige software suite die een perfecte basis biedt voor de volgende stap naar succesvol IT Service Management. De vergoeding voor het gebruik van de Clientele software is altijd gebaseerd op het gebruik door medewerkers van de serviceorganisatie. Een ongelimiteerd aantal aanmelders is hierbij inbegrepen. Dit zorgt voor zeer transparante kosten en…

Lees verder!