Inzichten Verkrijgen

Volg de online Self-Service Portaal-training op donderdag 28 mei en breng uw Clientele ITSM-klantportaal naar een hoger niveau. U leert het Self-Service Portaal naar wens inrichten en verbetert zo de klantbeleving en de efficiëntie van uw organisatie. Klinkt goed? Meld u meteen aan.

 

Word wegwijs in de diverse onderdelen van het Clientele ITSM-klantportaal

Bent u functioneel beheerder en wilt u het Clientele ITSM-klantportaal zo inrichten dat het aansluit bij de wensen en eisen van uw organisatie? Dan is deze training voor u. Tijdens de training maken we u wegwijs in de diverse onderdelen van het Clientele ITSM-klantportaal. U leert:

  • Welke onderdelen van Clientele ITSM voor uw organisatie relevant zijn.
  • Hoe u de SharePoint interfaces aanpast aan uw huisstijl, zodat uw gebruikers zich direct vertrouwd voelen.
  • Hoe u de verschillende onderdelen van Clientele ITSM beheert die raakvlakken hebben met het portaal. Zo houden u en uw gebruikers grip op de processen.

Na de training kunt u zelfstandig aan de slag met het inrichten en beheren van uw gepersonaliseerde klantportaal.

Uw veiligheid en gezondheid staat voorop. Daarom geven we deze training voorlopig online met behulp van Teamviewer. U krijgt dezelfde ondersteuning op afstand, zoals u dit normaal gesproken fysiek van ons gewend bent.

Meld u aan.

Doe mee aan de online Self-Service Portaal training.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

★★★★★

“De ITSM-software van Mproof is zeer uitgebreid. Ik raakte daardoor het overzicht deels kwijt. Sinds het volgen van de training, heb ik bepaalde mogelijkheden beter onder de knie gekregen. Ik kan het klantportaal nu volledig naar wens inrichten.”

Frans de Jong | Zorggroep Florence

★★★★

“De online omgeving werkte prima en was eenvoudig te installeren.”

Kirsten Beelen | Zorg en Zekerheid

Frank Eerland

Consultant

Frank werkt al decennialang bij Mproof. Met zijn kennis van Service Management, USM, ISM, ITIL en Lean-IT heeft hij diverse klanten geholpen complexe IT-vraagstukken op te lossen. In zijn vrije tijd is Frank ‘t liefst aan het snowboarden.