Skip to content
+31 70 5117006info@mproof.nlSelf Service PortalContact
Mproof
Specialist in Service Management
Mproof
  • Home
  • Over ons
    • Over Mproof
    • Onze partners
    • Informatiebeveiliging
    • Uw privacy gewaarborgd
  • Serious Gaming
  • Software
    • Software
    • Infectie-preventie
    • ITSM software
    • Self-Service Portaal
    • CRM software
    • Business Intelligence
  • Consultancy
    • Consultancy
    • Health Check
    • Open Training
  • Prijzen
  • Reviews
  • Artikelen
    • Kennisbank
    • Blog
  • Home
  • Over ons
    • Over Mproof
    • Onze partners
    • Informatiebeveiliging
    • Uw privacy gewaarborgd
  • Serious Gaming
  • Software
    • Software
    • Infectie-preventie
    • ITSM software
    • Self-Service Portaal
    • CRM software
    • Business Intelligence
  • Consultancy
    • Consultancy
    • Health Check
    • Open Training
  • Prijzen
  • Reviews
  • Artikelen
    • Kennisbank
    • Blog

Categorie Archieven: Afspraken borgen

Lean IT deel 1: voor een gestroomlijnde IT-dienstverlening.

Afspraken borgen, Klantgericht werken, Kosten besparen, Werkwijze verbeterenDoor Carlien de Mos25 februari 2020

Herkent u ook het probleem dat ondanks de succesvolle implementatie van de ISM-, USM- of ITIL-processen, de doorlooptijden nauwelijks verbeterd zijn? Of dat na de implementatie de echte problemen en prioriteiten niet voldoende worden gezien?

Krijg inzicht in de performance van de service-organisatie met handige dashboards in onze ITSM software.

Om deze 4 redenen ga je je ITSM-software vernieuwen

Afspraken borgenDoor Michiel ten Houten13 december 2017

Werk je bij een Managed Service Provider waar ze verouderde ITSM-software gebruiken? Of heeft jouw MSP-bedrijf nog helemaal geen beschikking over ITSM- of ITIL software? Dan wordt het hoog tijd daar eens verandering in te brengen. In dit blogartikel zetten we vier redenen op een rijtje. Om deze 4 redenen ga jij je ITSM-software vernieuwen! 

SLA behaald, maar de klant baalt!

Afspraken borgenDoor Michiel ten Houten7 november 2017

Werkt jouw bedrijf met Service Level Agreements, SLA’s, naar klanten? Dan is de kans groot dat je stuurt op een goede, langdurige relatie met die klant. Hoe langer de relatie voortbestaat, hoe groter de opbrengst bij die klant is. Wanneer je signaleert dat veel klanten eigenlijk te vroeg afhaken, dan is er iets aan de…

Dave en Frank: de experts in ISM

Health Check: periodiek onderhoud voor alle ITSM-processen.

Afspraken borgenDoor Michiel de Ruiter12 maart 2016

Net als uw auto of uw woning heeft ook uw Service Management organisatie regelmatig onderhoud nodig. De wereld van ITSM verandert immers razendsnel en u bent niet altijd in de gelegenheid om elke nieuwe ontwikkeling direct te implementeren.

Copyright © 2020; Mproof BV

Informatiebeveiliging   © 2021 Mproof B.V.   Disclaimer

Go to Top