InThere maakt doorstart onder de vlag van Mproof

Inthere, het bedrijf uit Delft dat serious gaming op de kaart heeft gezet, gaat verder als dochteronderneming van Mproof. Op deze manier kunnen organisaties die worstelen met het op orde krijgen van hun werkprocessen nog beter bediend worden. Van oudsher ontwikkelt Inthere leuke, prikkelende, schaalbare en effectieve game based oplossingen. Aan die visie is niets veranderd, maar door een intensieve samenwerking met de IT-Service Management-experts van Mproof kunnen schaalvoordelen worden behaald die nieuwe mogelijkheden bieden.

Lees verder!

Vier enveloppen voor de falende IT-manager

Als er iets tot ons nationaal erfgoed behoort, dan is het wel reorganiseren. Je roept als IT-manager: “Onze organisatie is ‘er’ niet klaar voor!”. Daar is altijd wel begrip voor te vinden onder het management. Kantelen! Terugkantelen! Centraliseren! Dat leidt in de praktijk lekker de aandacht af van de werkelijke problemen. En je bent zó…

Lees verder!

Een uniforme werkwijze voor het beste resultaat

Werken met mensen is mensenwerk. Is dat een herkenbaar gegeven? Het grappige hieraan is dat mensen heel creatief kunnen zijn in het uitleggen van een klacht of zelfs het noteren van de naam van een bedrijf of een afdeling. Herken je dat? Als je verantwoordelijk bent voor een helpdesk of servicedesk, dan kan dat een…

Lees verder!

Dienstverlening verbeteren? Begin bij jezelf!

Als oprecht ‘service minded’ technicus probeer je natuurlijk dagelijks manieren te vinden om jouw serviceorganisatie nog verder te verbeteren. Klantgerichter te maken. Efficiënter. Dat is heel verstandig, maar lukt het een beetje? Zoals met veel lastige taken is het ineens eenvoudiger uit te voeren zodra je wat structuur aanbrengt in je groei- en verbeterplannen. Een…

Lees verder!

Clientele ITSM voldoet nu al aan GDPR / AVG-normering

Interview met Carlo Huijbregsen, Security Officer Mproof & Ilko van der Velden, Product Owner Clientele ITSM. De nieuwste versie van Clientele ITSM, de meest betrouwbare ITSM-software voor Managed Service Providers, komt nu al tegemoet aan de normen van de nieuwe GDPR / AVG-wetgeving, die op 25 mei 2018 van kracht wordt. Deze wet vervangt de…

Lees verder!

De ISM-methode, een toepassing van Modern Service Management

Dit blogartikel is geschreven door gastauteur en ISM-expert Wim Hoving. Iedereen wil goede diensten ontvangen: snel, efficiënt, flexibel, en ze moeten voldoen aan de regelgeving. En dat kan ook. Het vergt ook geen rocketscience, maar wel visie en vakmanschap, van beheerders en leiders. Het mooie en verraderlijke is dat goed geleverde services er zo eenvoudig uitzien.

Lees verder!