medewerker gefrustreerd door scope creep

Doet u meer voor minder? Voorkom scope creep met USM

Hoeveel geld gooit u jaarlijks weg door scope creep? Scope creep zijn ongecontroleerde wijzigingen in het onderhoudscontract. Oftewel: die kleine klusjes tussendoor die u niet factureert. Hoe voorkomt u dat u ongemerkt veel meer tijd en geld in dit soort klusjes steekt dan vooraf is afgesproken? Hanteer de USM-methode en krijg alle gewerkte uren op…

mproof opent nieuw kantoor in Singapore

Mproof versterkt verbinding met Aziatische markt met opening kantoor in Singapore

Mproof, een toonaangevende provider van servicedesk software, bereidt zich voor op de opening van een nieuw kantoor in Singapore in het najaar van 2020. Het doel: betere lokale ondersteuning en direct contact met klanten in Azië. De omzetstijging bij klanten in de Verenigde Staten markeert de volgende stap in de strategie van Mproof om lokale…

leerdoelen voor groei binnen uw serviceorganisatie

De impact van leerdoelen op groei van uw serviceorganisatie

Acute problemen verhelpt u meteen. Lange termijn projecten blijven liggen. De lijst van meldingen wordt nooit korter. Herkenbaar? Streeft u naar groei van uw serviceorganisatie? Wilt u meer structuur in uw manier van werken? Een duidelijkere, compactere én beter geïntegreerde inrichting van de werkwijze van uw serviceorganisatie? Stel heldere leerdoelen.   Wat is de volgende…