CRM software.

Eén oplossing voor al uw administratie.

Zou het niet geweldig zijn als u maar één applicatie nodig heeft? Niet alleen om uw meldingen in te beheren, maar ook om de gegevens van uw klanten in bij te houden. Met Clientele ITSM is dat niet alleen mogelijk, het is standaard aanwezig, ongeacht de versie die u kiest. En met de aanvullende module voor CRM software kunt u ook offertes en facturen bijhouden en uw contracten en SLA’s bijhouden. Zo houdt u altijd het overzicht.

Mercedes-Benz
Deutsche Telekom Healthcare
KPN
ICTZ
Connexxion
Vodafone

Opportunities, offertes en facturen.

Eenvoudig uw business laten groeien.

In iedere installatie van Clientele ITSM zit de mogelijkheid ingebouwd om uw klantgegevens te beheren, zoals het bijhouden van organisatie-, groeps- en persoonsgegevens. Met de aanvullende CRM software kunt u daarnaast opportunities en offertes aanmaken. En wanneer het tijd wordt voor de maandelijkse factuur, krijgt u een melding. Zo werkt u productiever met slechts één software-oplossing.

Activiteiten bekijken in uw service desk software
tickets aanmaken met onze helpdesk software

Contracten en SLA’s.

Alles volledig in eigen beheer.

Vanuit Clientele ITSM kunnen contracten en SLA’s overzichtelijk worden bijgehouden. Dankzij datascheiding is het bovendien mogelijk om per klant de SLA’s en contracten vast te leggen. Ideaal voor externe IT-dienstverleners zoals MSP’s. Zo weten uw klanten altijd precies waar ze aan toe zijn en kunt u met minimale inspanning maximale klanttevredenheid garanderen.

Eenvoudig integreren.

Samenwerken met uw andere bedrijfsapplicaties.

Dankzij de ondersteuning voor ITIL, ISM & USM en de diepe integratie-mogelijkheden met onder andere Microsoft Active Directory, AFAS en Exact, kan Clientele ITSM eenvoudig in uw organisatie uitgerold worden, zonder concessies te hoeven doen. Sterker nog, met de CRM software en de ingebouwde ondersteuning voor het bijhouden van klantgegevens, offertes en facturen wordt Clientele ITSM het hart van iedere service-organisatie.

Integraties met derde partijen en CRM software via Clientele ITSM

“Als serviceorganisatie worden wij geacht onze processen volledig te beheersen en dat ook achteraf aan te kunnen tonen. Dankzij de zeven stappen tot succesvol ITSM van Mproof is dat goed gelukt.”

Frans Jacobs, Zorggroep Florence

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Referenties op TrustPilot beoordelen ons met een 8,8.
Activiteiten bekijken in uw service desk software

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is de nieuwste versie compatibel met Microsoft Windows 10.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Clientele ITSM. Door honderden klanten wereldwijd vertrouwd. Met in Nederland gebouwd.