Speciaal voor Managed Service Providers.

Eén oplossing voor al uw administratie.

Zou het niet geweldig zijn als u maar één applicatie nodig heeft? Niet alleen om uw meldingen in te beheren, maar ook om de gegevens van uw klanten in bij te houden. Met Clientele ITSM is dat niet alleen mogelijk, het is standaard aanwezig, ongeacht de versie die u kiest. En met de aanvullende module voor CRM software kunt u ook offertes en facturen bijhouden en uw contracten en SLA’s bijhouden. Zo houdt u altijd het overzicht.

ITON
Connexxion
Konica Minolta
Mercedes-Benz
HTM
EuroFiber

Opportunities, offertes en facturen.

Uw business laten groeien met onze CRM software.

In iedere installatie van Clientele ITSM zit de mogelijkheid ingebouwd om uw klantgegevens te beheren, zoals het bijhouden van organisatie-, groeps- en persoonsgegevens. Met de aanvullende CRM software kunt u daarnaast opportunities en offertes aanmaken. En wanneer het tijd wordt voor de maandelijkse factuur, krijgt u een melding. Zo werkt u productiever met slechts één software-oplossing.

Met het uitgebreide kanban bord in Clientele ITSM krijgt u grip op uw ITIL software en ITSM processen.
Activiteiten bekijken en afronden in uw service desk software wordt een fluitje van een cent.

Contracten en SLA’s.

Alles volledig in eigen beheer.

Vanuit Clientele ITSM kunnen contracten en SLA’s overzichtelijk worden bijgehouden. Dankzij datascheiding is het bovendien mogelijk om per klant de SLA’s en contracten vast te leggen. Ideaal voor externe IT-dienstverleners zoals MSP’s. Zo weten uw klanten altijd precies waar ze aan toe zijn en kunt u met minimale inspanning maximale klanttevredenheid garanderen.

Eenvoudig integreren.

Samenwerken met uw andere bedrijfsapplicaties.

Dankzij de ondersteuning voor ITIL, ISM & USM en de diepe integratie-mogelijkheden met onder andere Microsoft Active Directory, AFAS en Exact, kan Clientele ITSM eenvoudig in uw organisatie uitgerold worden, zonder concessies te hoeven doen. Sterker nog, met de CRM software en de ingebouwde ondersteuning voor het bijhouden van klantgegevens, offertes en facturen wordt Clientele ITSM het hart van iedere service-organisatie.

Integraties met derde partijen en CRM software via Clientele ITSM

“Als serviceorganisatie worden wij geacht onze processen volledig te beheersen en dat ook achteraf aan te kunnen tonen. Dankzij de zeven stappen tot succesvol ITSM van Mproof is dat goed gelukt.”

Frans Jacobs, Zorggroep Florence

SaaS of On-Premise

Veel leveranciers van helpdesk-software en servicedesk software verplichten u gebruik te maken van hun cloudapplicatie. Niet bij Mproof. Onze service-desk software Clientele ITSM is gewoon On-Premise beschikbaar. Natuurlijk heeft u ook de mogelijkheid om voor SaaS te kiezen.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is het compatibel met Microsoft Windows 10.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

Clientele ITSM. Door honderden klanten wereldwijd vertrouwd. Met in Nederland gebouwd.

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Krijg inzicht in de performance van de service-organisatie met handige dashboards in onze ITSM software.