Samen staan we sterk.

Met onze partners geven we IT Service Management vorm.

Het op orde brengen van een IT-service organisatie is complex en uitdagend. Niet alleen de software speelt daarbij een belangrijke rol, ook de processen en de mensen in de organisatie zijn van cruciaal belang. Wij kunnen u helpen bij het behalen van uw ITSM-doelstellingen. Dat doen we niet alleen, we maken ook gebruik van de expertise van onze partners, Servitect en Stichting SURVUZ.

De methode om slimmer samen te werken volgens Servitect.

Integrated Service Management.

Integrated Service Management (ISM) biedt structuur en houvast door processen, mensen en producten volgens een vaste standaard in te richten én aan te sturen. Door één geïntegreerde aanpak te bieden voor het managen van calls, escalaties en projecten gaat de kwaliteit van uw dienstverlening meetbaar vooruit.

Mproof werkt samen met Servitect, het bedrijf achter de ISM-methode. Als u uw IT-organisatie wilt structureren met een ISM-implementatie en een software-oplossing zoekt die daarbij aansluit, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Onze software, Clientele ITSM, voldoet nameliijk volledig aan alle ISM-eisen die door onze partners gesteld zijn.

Meer info over ISM
ism

Hét gestandaardiseerde managementsysteem van Stichting SURVUZ.

Unified Service Management.

Mproof werkt samen met Stichting SURVUZ, de beheerder van Unified Service Management (USM). USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd systeem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. USM is in te zetten bij alle dienstverlenende organisaties en afdelingen. De methode biedt een eenvoudig leerbare werkwijze, gebaseerd op bedrijfskundige principes.

Met USM komt de organisatie snel en goedkoop in control van z’n werkwijze, waardoor orde ontstaat, alsook ruimte voor de benutting van de creatieve potentie van medewerkers. Als de USM-methode voor uw organisatie relevant is, dan kan Mproof u begeleiden met de implementatie ervan. Bovendien is onze software Clientele ITSM geaccrediteerd en 100% compatibel met de methode.

Meer info over USM

“We werken sinds kort binnen ITON volgens een nieuwe methodiek, die Mproof samen met één van haar partners bij ons heeft geïmplementeerd. Het resultaat? We werken minder langs elkaar heen en gebruiken onze ITSM-software veel doelmatiger.”

Michel Boel, ITON

Enkele klanten die nu volgens de USM- of ISM-methode werken.

Deze bedrijven gingen u voor.

UMCG
ITON
VolkerWessels

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

SaaS of On-Premise

Veel leveranciers van helpdesk-software en servicedesk software verplichten u gebruik te maken van hun cloudapplicatie. Niet bij Mproof. Onze service-desk software Clientele ITSM is gewoon On-Premise beschikbaar. Natuurlijk heeft u ook de mogelijkheid om voor SaaS te kiezen.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is het compatibel met Microsoft Windows 10.

Clientele ITSM. Door honderden klanten wereldwijd vertrouwd. Met in Nederland gebouwd.

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.