Speciaal voor MSP’s.

Service management software waar u blij van wordt.

Mproof ontwikkelt al 20 jaar lang ITSM- en ITIL-software, zoals Clientele ITSM, het Self-Service Portaal en Clientele Performance. Ons uitgebreide software-portfolio is speciaal bedoeld voor.externe service-organisaties, zoals IT dienstverleners en Managed Service Providers. In de loop der jaren heeft onze software bij tientallen organisaties bijgedragen aan het verkrijgen van inzicht en het verbeteren van de dienstverlening. Kies niet zomaar voor ITSM; kies voor de meest betrouwbare service management software.

jaar ervaring

Convenient
Sitech
Contict
Ion IP
Motion10
Vodafone

Clientele ITSM.

De basis voor iedere service organisatie.

Clientele ITSM is de beste service management software voor Managed Service Providers. Het biedt ongekende flexibiliteit en uitgebreide mogelijkheden om uw service organisatie te helpen groeien. Door datascheiding op bedrijfs- en SLA-niveau kunt u eenvoudig al uw klanten en contactpersonen beheren, uw meldingen bijhouden en zorg dragen voor een optimale klanttevredenheid, ongeacht de versie van Clientele ITSM die u gebruikt.

Ontdek onze ITSM software

Aanvullende modules.

Haal het maximale uit uw ITSM software.

Kies alleen voor het allerbeste. Neem geen genoegen met minder. Onze aanvullende modules bieden u de mogelijkheid uw externe service-organisatie nóg slimmer in te richten, waardoor u meer gedaan krijgt in minder tijd.

Met ons veelomvattende self-service portaal kunnen uw klanten snel en eenvoudig zelfredzaam worden. Zo kunnen ze zelf meldingen aanmaken of de kennisbank raadplegen. Dat scheelt u tijd en energie.

Eén van de redenen waarom Clientele ITSM zo geliefd is bij Managed Service Providers, is de beschikbare CRM functionaliteit. Het biedt offerte- en facturatie-mogelijkheden en integratie met AFAS-software.

Ga een stap verder in het behalen van uw SLA’s en het verhogen van de klanttevredenheid. Met de uitgebreide rapportage-mogelijkheden en Business Intelligence van Clientele Performance krijgt u maximaal inzicht.

“Slimmigheden als het configureren van workflows en het vervaardigen van dashboards, beiden standaard aanwezig in Clientele ITSM, hebben een enorme meerwaarde voor onze organisatie.”

Remco Nowee, KPN Internedservices

Beoordeeld met een 8.8/10. Lees hier waarom.

Banner