Open Training.

Meer doen met onze ITSM software.

Maakt u gebruik van onze geavanceerde service management software Clientele ITSM? Dan zult u al snel tot de ontdekking komen dat het pakket verrassend volledig is, dankzij de jarenlange ontwikkelingen. Maar het kan zijn dat u het gevoel heeft niet het maximale uit onze ITSM software te kunnen halen.

Bekijk de Open Trainingen
De software van Mproof is zeer geschikt voor Shared Service Centers
Plan uw ITSM activiteiten in het planboard van onze Service Management-software

In één dag helemaal op de hoogte.

Uw kennis van Clientele ITSM vergroten.

Tegenwoordig biedt Mproof u de mogelijkheid om een Open Training te volgen, op ons kantoor in Wassenaar. Een ervaren consultant brengt u die dag helemaal bij. U kunt de kennis daarna direct in praktijk brengen. Uiteraard is er daarnaast uitgebreid de mogelijkheid om vragen te stellen.

Bekijk de Open Trainingen

Voor ieder wat wils.

Een breed scala aan trainingen.

Of u nu een functioneel beheerder bent of een helpdeskmedewerker, Mproof biedt voor iedereen die werkt met Clientele ITSM een interessante Open Training aan. Kies uit basis-, geavanceerde- en rapportage-trainingen voor zowel beheerders als eindgebruikers. De trainingen worden meerdere keren per jaar gegeven en duren één dag per training.

Bekijk de Open Trainingen
We helpen u graag verder met onze bibliotheek aan informatie rondom service management

Gebruikerstraining

Kies voor deze training als u voor het eerst Clientele ITSM gaat gebruiken. Na deze training kent u de structuur van de applicatie. Ook weet u hoe u de processen binnen uw organisatie met elkaar kunt verbinden. U kunt zelfstandig met de software aan de slag.

Beheerderstraining

Heeft u het idee dat u en uw collega’s nog niet het maximale potentieel van Clientele ITSM benutten? Met de trainingen voor beheerders kunt meer doen in minder tijd. Richt de applicatie naar wens in en ontdek features die anders onderbelicht zouden zijn gebleven.

Rapportagetraining

Tijdens deze trainingen wordt uitvoerig ingegaan op het datamodel achter Clientele ITSM. Aan de hand van eigen ingebrachte cases leert u de gewenste data te ontsluiten vanuit uw Clientele ITSM database en om te zetten naar overzichtelijke rapportages.

Training Self-Service Portaal

Deze training is gericht op de beheerders die verantwoordelijk zijn voor het Self-Service Portaal van Clientele ITSM. Het inrichten van de SharePoint-pagina’s en het aanpassen van de webparts staan in deze hands-on training centraal. U kunt hierna zelf met Sharepoint aan de slag.

Contict
ITON
Vodafone
Equinix
Switch IT
Motion10
IT Worxx
ICTZ
KPN

Velen gingen u voor.

We believe in Outstanding Service.

In de loop der jaren heeft Mproof een breed scala klanten opgebouwd. We worden door onze klanten gewaardeerd vanwege onze holistische aanpak, waarbij we pas tevreden zijn als onze klant dat ook is.