Beoordeeld met een 8.8/10. Lees hier waarom.

tickets aanmaken met onze helpdesk software

ONTDEK ONZE WERKWIJZE.

Ontvang vrijblijvend meer informatie over de mogelijkheden.

Plus Retail
SuitSupply
Energie Direct
DigiD
Avans Hogeschool
VolkerWessels

DE ESSENTIE VAN IEDERE SERVICE-ORGANISATIE.

Onze Service Management software ondersteunt de volgende functionaliteiten:

Planbord

Plan direct activiteiten in en behoud het overzicht van alle medewerkers.

Integraties met derden

Maak koppelingen met o.a. Microsoft Office 365, AFAS en Exact.

Dienstenbeheer

Behoud grip op het overzicht van de verschillende diensten die worden aangeboden.

Kennisbeheer

Deel informatie en kennis en vergoot de zelfredzaamheid van de organisatie.

Dashboards

Krijg inzicht in de performance van uw service-organisatie en stuur bij waar nodig.

Probleembeheer

Ontdek en ondervang achterliggende oorzaken van problemen binnen uw organisatie.

Incidentbeheer

Registreer en verwerk alle verstoringen.

Wijzigings- en releasebeheer

Beheer eenvoudig de wijzigingen en releases binnen uw organisatie.

UW SERVICE MANAGEMENT SOFTWARE OP ORDE.

Breng uw service-organisatie verder met de oplossingen van Mproof.

Heeft u ooit Service Management software voor uw service-organisatie geïmplementeerd die qua functionaliteiten uitblonk, maar waarvan de implementatie nooit een succes is geworden? Op lange termijn is iedere implementatie van een Service Management-applicatie gedoemd te mislukken als niet eerst uw processen en procedures goed op orde zijn gebracht.

Plan uw activiteiten in onze ITSM software
Meldingen aanmaken in Clientele ITSM, ons TOPdesk alternatief.

EEN UITGEBREID PAKKET AAN MOGELIJKHEDEN.

Clientele ITSM vormt de basis voor het bereiken van een beter service-niveau.

Van Service Management software wordt vandaag de dag veel meer verwacht dan alleen de ondersteuning van service-processen. Onze Service Management software stelt u in staat medewerkers doelmatiger te laten functioneren, processen te verbeteren en kostenbesparingen inzichtelijk te maken. Daardoor behaalt u ruimschoots uw Service Management-doelstellingen.

DE SPIL VAN UW SERVICE-ORGANISATIE.

Laat Clientele ITSM werken met uw andere bedrijfsapplicaties.

Dankzij de ondersteuning voor ITIL, ISM & USM en de diepe integratie-mogelijkheden met onder andere Microsoft Active Directory, AFAS en Exact, kan Clientele ITSM eenvoudig in uw organisatie uitgerold worden, zonder concessies te hoeven doen. Sterker nog, de ingebouwde ondersteuning voor het bijhouden van klantgegevens, offertes en facturen maken van Clientele ITSM het hart van menig service-organisatie.

HONDERDEN TEVREDEN KLANTEN GINGEN U VOOR.

Wereldwijd wordt Clientele ITSM door serviceorganisaties vertrouwd.

In ruim 20 jaar tijd is Clientele ITSM uitgegroeid tot één van de meest robuuste en vertrouwde Service Management-suites ter wereld. De software wordt ieder half jaar bijgewerkt met nieuwe functies op basis van feedback van onze klanten. Zij beoordelen de software en diensten van Mproof gemiddeld met een 8.8.

Banner

GRIP OP UW SERVICE MANAGEMENT.

Hou het overzicht zonder tijd te verliezen.

Met de uitgebreide rapportagemogelijkheden van Clientele ITSM kunt u eenvoudig grip op uw service management krijgen. Zie in één oogopslag de status van openstaande tickets, service-aanvragen en RFC’s. Bekijk welke medewerkers uitzonderlijk presteren. Deel en rapporteer uw bevindingen  met anderen. Clientele ITSM maakt het mogelijk.

Dashboards inzien in uw Service Management software

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is de nieuwste versie compatibel met Microsoft Windows 10.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

“We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen opnieuw inrichten. Het hielp daarbij enorm dat er al een procesindeling in Clientele ITSM zat waar al goed over was nagedacht.”

Peter Boerman, VolkerWessels

ONTDEK ONZE WERKWIJZE.

Ontvang vrijblijvend meer informatie over de mogelijkheden.

Activiteiten bekijken in uw service desk software