Self-Service Portaal.

Krijg meer gedaan met minder werk.

U heeft het al druk genoeg met uw dagelijkse werkzaamheden. Daarom is het prettig dat uw klanten en eindgebruikers zelf meldingen kunnen aanmaken en beheren via het self-service portaal dat standaard beschikbaar is bij iedere installatie van Clientele ITSM. Bovendien kunnen ze zelf eenvoudig de kennisbank raadplegen zodat u minder bezig hoeft te zijn met ‘troubleshooting’ en meer tijd over houdt voor uw eigenlijke werk.

Deutsche Telekom Healthcare
UMCG
Equinix
Vodafone
HTM
Switch IT

Homepage.

Eenvoudig vinden wat u zoekt.

Het self-service portaal is gebouwd op het robuuste platform van Microsoft SharePoint. Vanaf de homepage kunnen uw gebruikers eenvoudig navigeren naar de knowledge base, een melding inzien en bewerken, een training aanvragen of aanvullende hulp inschakelen. Uiteraard kan de interface aangepast worden aan uw kleuren, voorzien van uw logo. Zo voelen uw gebruikers zich direct vertrouwd.

Wachtrij van het self-service portaal van Mproof

Meldingen.

Geef klanten grip op hun processen.

Uw eindgebruikers kunnen hun eigen meldingen aanmelden via het self-service portaal van Mproof. Dankzij een snelkoppeling op de homepage is het volgen van aangemaakte meldingen bovendien zeer eenvoudig. Zo houden uw klanten zelf grip op hun processen.

Knowlegde base.

Kennis is macht. Kennis delen is machtig.

De knowledge base van het self-service portaal stelt u in staat kennis te delen met uw eindgebruikers en klanten. Daarmee voorkomt u onnodige meldingen en een hoge werkdruk op uw service-organisatie. En komen de mensen er zelf niet uit? Dan kunnen ze met enkele muisklikken externe hulp inschakelen.

Wachtrij van het self-service portaal van Mproof

“We hebben binnen ITON vastgelegd dat we al onze meldingen en SLA’s vanaf nu in Clientele ITSM gaan registreren, vanwege de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van datascheiding.”

Michel Boel, ITON

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Referenties op TrustPilot beoordelen ons met een 8,8.
Activiteiten bekijken in uw service desk software

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is de nieuwste versie compatibel met Microsoft Windows 10.

Clientele ITSM. Door honderden klanten wereldwijd vertrouwd. Met in Nederland gebouwd.