Self-Service Portaal voor eindgebruikers

U heeft het al druk genoeg met uw dagelijkse werkzaamheden. Daarom is het prettig dat uw klanten en eindgebruikers zelf meldingen kunnen aanmaken en beheren via het self-service portaal dat standaard beschikbaar is bij iedere installatie van Clientele ITSM. Bovendien kunnen ze zelf eenvoudig de kennisbank raadplegen zodat u minder bezig hoeft te zijn met ‘troubleshooting’ en meer tijd over houdt voor uw eigenlijke werk.

Op het self-service portaal van Clientele ITSM kunt u uw helpdesk eenvoudig zelfredzaam maken.

Homepage.

Eenvoudig vinden wat u zoekt.

Het self-service portaal is gebouwd op het robuuste platform van Microsoft SharePoint. Vanaf de homepage kunnen uw gebruikers eenvoudig navigeren naar de knowledge base, een melding inzien en bewerken, een training aanvragen of aanvullende hulp inschakelen. Uiteraard kan de interface aangepast worden aan uw kleuren, voorzien van uw logo. Zo voelen uw gebruikers zich direct vertrouwd.

Dankzij de functie wachtrijen krijgt uw servicedesk eenvoudig grip op openstaande meldingen.

Knowlegde base.

Kennis is macht. Kennis delen is machtig.

De knowledge base van het self-service portaal stelt u in staat kennis te delen met uw eindgebruikers en klanten. Daarmee voorkomt u onnodige meldingen en een hoge werkdruk op uw service-organisatie. En komen de mensen er zelf niet uit? Dan kunnen ze met enkele muisklikken externe hulp inschakelen.

Met onze self-service software kan uw servicedesk eenvoudig zelf meldingen aanmaken en inzien.

Meldingen.

Geef klanten grip op hun processen.

Uw eindgebruikers kunnen hun eigen meldingen aanmelden via het self-service portaal van Mproof. Dankzij een snelkoppeling op de homepage is het volgen van aangemaakte meldingen bovendien zeer eenvoudig. Zo houden uw klanten zelf grip op hun processen.

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is het compatibel met Microsoft Windows 10.

“We hebben binnen ITON vastgelegd dat we al onze meldingen en SLA’s vanaf nu in Clientele ITSM gaan registreren, vanwege de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van datascheiding.”

Michel Boel, ITON

Krijg inzicht in de performance van de service-organisatie met handige dashboards in onze ITSM software.

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.