medewerker gefrustreerd door scope creep

Doet u meer voor minder? Voorkom scope creep met USM

Hoeveel geld gooit u jaarlijks weg door scope creep? Scope creep zijn ongecontroleerde wijzigingen in het onderhoudscontract. Oftewel: die kleine klusjes tussendoor die u niet factureert. Hoe voorkomt u dat u ongemerkt veel meer tijd en geld in dit soort klusjes steekt dan vooraf is afgesproken? Hanteer de USM-methode en krijg alle gewerkte uren op…

volg de open beheerderstraining

Zelfstandig Clientele ITSM beheren in uw organisatie? Volg de online Open Beheerderstraining

Bent u functioneel beheerder en werkt u (binnenkort) met Clientele ITSM? Volg de online Open Beheerderstraining op donderdag 10 september 2020. Meld u meteen aan. Tijdens de training leert u meer over de architectuur van de applicatie. U leert gebruikers en rechten te configureren en notificaties in te stellen. Bovendien gaat u aan de slag…

leerdoelen voor groei binnen uw serviceorganisatie

De impact van leerdoelen op groei van uw serviceorganisatie

Acute problemen verhelpt u meteen. Lange termijn projecten blijven liggen. De lijst van meldingen wordt nooit korter. Herkenbaar? Streeft u naar groei van uw serviceorganisatie? Wilt u meer structuur in uw manier van werken? Een duidelijkere, compactere én beter geïntegreerde inrichting van de werkwijze van uw serviceorganisatie? Stel heldere leerdoelen.   Wat is de volgende…