Met Clientele ITSM kunt u uw servicedesk software, helpdesk software en Service Management software bundelen.

Basic

69
vanafprijs per maand
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning
Populair

Professional

Uw prijs wordt bepaald
op basis van het aantal gebruikers
in uw serviceorganisatie.
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • Self-Service Portaal
  • Toegang via smartphone en tablet
  • Microsoft Exchange-integratie
  • Audit Module
  • -
  • -
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning

Enterprise

Uw prijs wordt bepaald
op basis van het aantal gebruikers
in uw serviceorganisatie.
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • Self-Service Portaal
  • Toegang via smartphone en tablet
  • Microsoft Exchange-integratie
  • Audit Module
  • CRM Module
  • Reports Distribution
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning
Hoe werkt het prijsmodel van Mproof?

Mproof heeft een zeer transparant en eenvoudig toe te passen prijsmodel. Alle modules worden meegeleverd en u beslist zelf welke u daarvan gebruikt. Prijzen worden bepaald op basis van het gebruik door de mensen in uw serviceorganisatie.

Meer dan alleen software

De zeven stappen tot succesvol ITSM

Om uw service-organisatie zo optimaal mogelijk te laten functioneren, is er meer nodig dan alleen de beste ITSM-software. Minstens zo belangrijk zijn de processen en rollen in een organisatie.

Daarom heeft Mproof de zeven stappen tot succesvol service management bedacht. Met deze methodiek worden alle procedures in kaart gebracht, werkinstructies geschreven en de software gebruiksklaar gemaakt. Daarmee garanderen we u dat uw Service Management-organisatie merkbaar beter zal functioneren nadat de implementatie is afgerond.

Consultancy
De ITSM-software van Mproof is zeer geschikt voor Dashboards en Rapportages

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is het compatibel met Microsoft Windows 10.

SaaS of On-Premise

Veel leveranciers van helpdesk-software en servicedesk software verplichten u gebruik te maken van hun cloudapplicatie. Niet bij Mproof. Onze service-desk software Clientele ITSM is gewoon On-Premise beschikbaar. Natuurlijk heeft u ook de mogelijkheid om voor SaaS te kiezen.

“Als serviceorganisatie worden wij geacht onze processen volledig te beheersen en dat ook achteraf aan te kunnen tonen. Dankzij de zeven stappen tot succesvol ITSM van Mproof is dat goed gelukt.”

Frans Jacobs, Zorggroep Florence