INFORMATIEBEVEILIGING ZOALS HET HOORT.

Bescherm uw bedrijfsinformatie via de ISO 27001 certificering.

Informatiebeveiliging speelt een steeds grotere rol voor bedrijven. Het voorkomen van datalekken en het beschermen van vertrouwelijke gegevens is van cruciaal belang om succesvol zaken te kunnen doen. Daarom is de ISO 27001-certificering in het leven geroepen. Deze standaard op het gebied van informatiebeveiliging biedt u de vrijheid om te groeien, te innoveren en om uw klantenbestand verder uit te breiden, in de wetenschap dat al uw vertrouwelijke gegevens daadwerkelijk vertrouwelijk blijven.

Konica Minolta
Deutsche Telekom Healthcare
EuroFiber
HTM
Mercedes-Benz
UMCG
ISO 27001 databeveiliging

UW DATA. IN VEILIGE HANDEN.

Bescherm uw bedrijfsinformatie via de ISO 27001 certificering.

De norm ISO 27001 specificeert de eisen voor het implementeren, onderhouden en verbeteren van beveiligingsmaatregelen die zijn aangepast aan de behoeften van afzonderlijke organisaties. Ook bevat de managementsysteemnorm voor informatiebeveiliging de voorschriften voor de beoordeling en behandeling van veiligheidsrisico’s. ISO 27001 kan in elke organisatie worden geïmplementeerd. Het is geschreven door ‘s werelds beste experts op het gebied van informatiebeveiliging en levert de methodologie voor de implementatie van informatiebeveiliging in een organisatie.

U STAAT ER NIET ALLEEN VOOR.

Als ervaringsdeskundigen kunnen wij u helpen bij uw uitdagingen.

Mproof is zelf sinds 2016 volledig gecertificeerd in ISO 27001. Dus of u nu voor het eerst kennismaakt met informatiebeveiliging of dat u uw expertise wilt uitbreiden, wij bieden de juiste handvaten om een gedegen start te maken met de informatiebeveiliging in uw organisatie. Aan de hand van best practises kunnen we samen met u uw organisatie eenvoudig klaarstomen voor de gestelde vereisten.

VRAAG MEER INFORMATIE AAN.

Wij kunnen u ondersteunen bij uw ISO 27001-doelstellingen.

“We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen opnieuw inrichten. Het hielp daarbij enorm dat er al een procesindeling in Clientele ITSM zat waar al goed over was nagedacht.”

Peter Boerman, VolkerWessels