tickets aanmaken met onze helpdesk software

Clientele ITSM.

Het volgende niveau in service management.

Van ITSM software wordt vandaag de dag veel meer verwacht dan alleen het bieden van ondersteuning bij het in kaart brengen van de processen. Het moet in staat zijn medewerkers doelmatiger te laten functioneren en processen te verbeteren. Dat is precies wat u van Clientele ITSM kunt verwachten. Onze software ondersteunt u maximaal bij het bereiken van het volgende niveau in service management.

Banner

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Spie
Convenient
Connexxion
Sitech
ICTZ
KPN
Konica Minolta
SuitSupply
Mercedes-Benz
Equinix
UMCG
IT Worxx

De essentie.

Onze ITSM software ondersteunt de volgende functionaliteiten:

Planbord

Plan direct activiteiten in en behoud het overzicht van alle medewerkers.

Integraties met derden

Maak koppelingen met o.a. Microsoft Office 365, AFAS en Exact.

Dienstenbeheer

Behoud grip op het overzicht van de verschillende diensten die worden aangeboden.

Kennisbeheer

Deel informatie en kennis en vergoot de zelfredzaamheid van de organisatie.

Dashboards

Krijg inzicht in de performance van uw service-organisatie en stuur bij waar nodig.

Probleembeheer

Ontdek en ondervang achterliggende oorzaken van problemen binnen uw organisatie.

Incidentbeheer

Registreer en verwerk alle verstoringen.

Wijzigings- en releasebeheer

Beheer eenvoudig de wijzigingen en releases binnen uw organisatie.

Slaagt altijd.

Breng uw service-organisatie verder.

Heeft u ooit ITSM software voor uw service-organisatie geïmplementeerd die qua functionaliteiten uitblonk, maar waarvan de implementatie nooit een succes is geworden? Wij maken dat vaak mee. Bij Mproof werken we daarom anders. We brengen uw processen eerst goed in kaart voordat we met de software aan de slag gaan. Daardoor is de slagingskans bij ons gegarandeerd 100%.

Plan uw activiteiten in onze ITSM software
Meldingen aanmaken in Clientele ITSM, ons TopDesk alternatief.

Nieuwe features.

Onze software wordt continu beter.

Onlangs hebben we de nieuwste versie van onze software Clientele ITSM uitgebracht. Deze versie biedt nieuwe toevoegingen voor service-organisaties die hun processen op orde willen krijgen, zoals het overzichtelijke kanbanbord, zelf in te stellen verplichte velden, volledige compatibiliteit met Microsoft Windows 10 en Microsoft Office 365 en handige preview vensters.

Wilt u ook uw service-organisatie naar een hoger niveau brengen?

Wacht niet langer en ontdek de mogelijkheden van Clientele ITSM.

Eenvoudig integreren.

Samenwerken met uw andere bedrijfsapplicaties.

Dankzij de ondersteuning voor ITIL, ISM & USM en de diepe integratie-mogelijkheden met onder andere Microsoft Active Directory, AFAS en Exact, kan onze ITSM software eenvoudig in uw organisatie uitgerold worden, zonder concessies te hoeven doen. Sterker nog, de ingebouwde ondersteuning voor het bijhouden van klantgegevens, offertes en facturen maken van Clientele ITSM het hart van menig service-organisatie.

Integraties met derde partijen en CRM software via Clientele ITSM

“Clientele ITSM is voor veel processen zeer geschikt. Bijvoorbeeld voor ITIL- en ISM-gebaseerde omgevingen. Als je daarmee werkt, dan is Clientele ITSM echt een must-have.”

Arno Been
VANAD Comvio

Wereldwijd vertrouwd.

Honderden tevreden klanten gingen u voor.

In ruim 20 jaar tijd is Clientele ITSM uitgegroeid tot de meest betrouwbare service management software ter wereld. De suite wordt ieder half jaar bijgewerkt met nieuwe functies op basis van feedback van onze klanten. Zij beoordelen de software en diensten van Mproof gemiddeld met een 8.8 op het onafhankelijke netwerk TrustPilot.

Banner

Hou het overzicht.

Maximale grip op uw service management.

Met de uitgebreide rapportagemogelijkheden van onze ITSM software kunt u eenvoudig grip op uw service management krijgen. Zie in één oogopslag de status van openstaande tickets, service-aanvragen en RFC’s. Bekijk welke medewerkers uitzonderlijk presteren. Deel en rapporteer uw bevindingen met anderen. Clientele ITSM maakt het mogelijk.

Dashboards inzien in uw Service Management software

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is de nieuwste versie compatibel met Microsoft Windows 10.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

“Clientele ITSM is voor veel processen zeer geschikt. Bijvoorbeeld voor ITIL-, USM- en ISM-gebaseerde omgevingen. Als je daarmee werkt, dan is de ITSM software van Mproof echt een must-have.”

Jeannette Prince, De Hypotheker

Bekijk de mogelijkheden van onze ITSM software.

De complete functionaliteit van Clientele ITSM is erop gericht dat u uw klant daadwerkelijk centraal kunt stellen en u kunt richten op uw portfolio, de standaardisatie van processen en de verbetering van uw prestaties. Bekijk in dit overzicht welke functionaliteiten er allemaal beschikbaar zijn.

Basisfunctionaliteit

Support voor 14 talen, waaronder:

  • Nederlands
  • Engels
  • Duits
  • Frans
  • Spaans
  • Arabisch (rechts naar links)

Interface

  • Volledig instelbaar
  • Tabbladen / losse vensters
  • Zijpaneel met belangrijkste gegevens
  • Zijpaneel met context gerelateerde dashboards
  • Snelmenu’s en aanpasbare menu’s
  • Ondersteuning voor meerdere schermen
  • Toegankelijkheid voor slechtzienden

Meldingen

  • Persoonsgegevens
  • Wachtrijen
  • Statussen
  • Meldingscategorieën
  • Classificatie (voor RFC’s)
  • Prioriteitenmatrix

Notities en gebeurtenissen

  • Embedded pictures
  • Document bijlagen
  • Direct e-mail vanuit een gebeurtenis
  • “Drag and drop” e-mails als gebeurtenis
  • Geïntegreerde spellchecker

Gebruikersbeheer

  • Licentiebeheer
  • Rechten
  • Rechtengroepen (rollen)

Workflow

  • Taken en afspraken
  • Actieplannen
  • Planbord

Goedkeuring

  • Bedrijfsgoedkeuringen
  • CAB goedkeuringen

Leveranciersgegevens

  • Contactpersonen
  • Contactgegevens
  • Contractgegevens

Relaties met andere meldingen

Sjablonen

  • Meldingen
  • Gebeurtenissen
  • Actieplannen
  • Routeringsacties

Onbeperkte vrije velden

Zoeken

  • Zoeken op hoofdthema’s
  • Contextgerelateerd zoeken
  • Geavanceerd zoeken
  • Zoeken op vrije velden
  • Zoekcriteria opslaan

E-mail

  • Automatische notificaties
  • Importeren uit mailboxen
  • Drag and drop integratie e-mails

Datalimitatie

  • Meldingen

Customer Relationship Management-functionaliteit

Organisatie- en persoonsgegevensbeheer

  • Klant gegevens
  • Medewerkergegevens
  • Leveranciersgegevens
  • Speciale opmerkingen / waarschuwingen

Opportunities beheer

Offertebeheer

Inkoop- en orderbeheer

Facturatiebeheer

Service Management-functionaliteit

Incidentbeheer

Wijzigingsbeheer

Service-aanvraagbeheer

Configuratie beheer

  • CMDB structureren / modeleren
  • CMDB relaties
  • Versiebeheer
  • Automatisch configuratie items generen
  • Koppeling met:
    • Personen, groepen en organisaties
    • Locaties
    • Voorraadbeheer

Operationeel beheer

  • Grafisch planbord
  • Inplannen werkzaamheden
  • Periodiek beheer
  • Tijdregistratie
  • Materiaalverbruik

Releasebeheer

Probleembeheer

Projectbeheer

Dienstencatalogus

Service Level Agreements

  • Klantcontracten
  • Afdelingscontracten (OLA’s)
  • Leverancierscontracten
  • Werktijdenkalender
  • Service vensters

Voorraad beheer

RMA

Kennisbankbeheer

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Rapportage-functionaliteit

Export to Excel (ad hoc rapportage)

Dashboards (real time rapportage)

Crystal Reports (statische rapportage)

SQL Server Reporting Services (SQL RS)

Automatisch rapporten distribueren

Business Intelligence-functionaliteit

Datawarehouse o.b.v. SQL Server Analysis cubes

Cubes

  • Meldingen
  • Servicecontracten (SLA’s)

Trend analyses o.b.v. historische gegevens

Metrics, waaronder:

  • Tijd
  • Medewerker
  • Klant
  • Meldingtype
  • Prioriteit

Eenvoudige interfaces via:

  • Microsoft Excel
  • Dashboards
  • Kubus browser

Rapportages

Self Service Portal

Webparts voor Microsoft SharePoint

Meldingen

  • Registreren
  • Bekijken openstaande meldingen
  • Status bekijken
  • Bijwerken
  • Bijlagen toevoegen
  • Afmelden
  • Kennisbank / FAQ
  • Service Catalogus
  • Bedrijfsgoedkeuringen
  • CAB beoordelingen
  • Rapportages

Mobile Access

Clientele ITSM is compatible met:

  • Android
  • Blackberry
  • iOS
  • Windows

Contactgegevens

Overzicht en bijwerken van meldingen, taken en afspraken

Overige

Tijdzone / “Follow the sun” ondersteuning

Audit module (t.b.v. o.a. ISO20000, ISO27001, NEN7510, COBIT)

Universele import connector (LDAP, XML, CSV, Excel, OLE DB, ODBC, web services)

Koppelingen / integraties:

  • Microsoft Active Directory
  • Microsoft Exchange
  • Microsoft Outlook
  • Microsoft Word
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Dynamics
  • Epicor ERP
  • Exact Globe
  • AFAS Profit
  • AccountView
  • Microsoft SCOM
  • Altiris
  • Lansweeper
  • LANdesk
  • Nagios
  • Kaseya

CTI ready

Barcode scanner ready

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Activiteiten bekijken in uw service desk software

Beoordeeld met een 8.8/10. Lees hier waarom.

Banner