Consultancy.

Ontdek in 75 seconden hoe wij het verschil maken.

Bij Mproof richten we ons niet alleen op het ontwikkelen van geavanceerde Service Management-software, maar ook op het begeleiden van uw service-organisatie naar langdurig succes. Samen optimaliseren we al uw processen en zorgen we voor een uniforme werkwijze. In onze korte uitlegvideo ontdekt u hoe we dat doen.

Bekijk de uitleganimatie

Beoordeeld met een 8,8/10. Lees hier waarom.

Banner

Een uniforme werkwijze.

Samen werken aan de beste dienstverlening.

Heeft u ooit een software-tool voor uw IT-organisatie geïmplementeerd die qua functionaliteiten uitblonk, maar waarvan de implementatie nooit een succes is geworden?

Onze consultants hebben veel organisaties gezien waarbij dit het geval was. In alle gevallen is er veel tijd en geld besteed, zonder noemenswaardige verbeteringen.

Op lange termijn is iedere implementatie van een Service Management-applicatie gedoemd te mislukken als niet eerst uw processen en procedures goed op orde zijn gebracht. Bovendien speelt ook het trainen van de gebruikers na de implementatie een cruciale rol. Alleen zo is een uniforme werkwijze gegarandeerd.

Maak kennis met onze ervaren consultants.

Richard Bosman

Consultant

Dave Ghauharali
Dave Ghauharali

Customer Success Manager

Carlien de Mos

Consultant

Frank Eerland
Frank Eerland

Consultant

Emile Husmann
Emile Husmann

Customer Success Manager

De 7 stappen tot succesvol ITSM.

Gegarandeerde resultaten voor uw service-organisatie.

Om een succesvolle implementatie van onze ITSM-software te garanderen, hebben onze consultants de ‘7 stappen tot succesvol ITSM’ ontwikkeld. Daarmee garanderen we u dat uw Service Management-organisatie merkbaar efficiënter en beter zal functioneren. U beslist zelf wanneer en op welk vlak u Mproof hierbij betrekt. Onze consultants beschikken over de vaardigheden, kennis en ervaring om u te ondersteunen en te begeleiden naar succes.

De 7 stappen naar succesvol Service Management

1. Processen

Samen beoordelen we uw huidige processen en kijken we naar uw doelstellingen. Onze consultants helpen bij het vaststellen van de volgorde en de scope van de implementatie.

2. Rollen

De volgende stap bestaat uit het definiëren van de rollen. Zo wordt duidelijk waar de verantwoordelijkheden liggen voor de operationele invulling en bij wie het proces management is belegd.

3. Procedures

Onze consultants helpen u met het opstellen van de procedures. Hierin worden de activiteiten en de rollen omschreven. Ze vormen een blauwdruk voor de inrichting van onze software.

4. Toolinrichting

Als de processen, rollen en procedures inzichtelijk zijn gemaakt wordt de software, Clientele ITSM, ingericht. De mensen in uw organisatie worden hier vanaf het eerste moment bij betrokken.

5. Werkinstructies

In de werkinstructies staat nauwkeurig beschreven hoe de activiteiten en rollen zijn verdeeld en hoe Clientele ITSM dient te worden gebruikt. Daarmee is een uniforme werkwijze gewaarborgd.

6. Kennis en vaardigheden

Het delen van kennis is van groot belang voor het slagen van veranderingen. Alle gebruikers worden uitgebreid getraind, zodat iedereen zich volledig vertrouwd voelt met Clientele ITSM.

7. Communicatie en gedrag

Tijdens iedere stap besteden onze experts aandacht aan heldere communicatie met de betrokkenen, zelfs nadat het project is afgesloten en de veranderingen zijn ingebed in uw organisatie.

UMCG
Motion10
Equinix
SuitSupply
Connexxion
Vodafone