Clientele 2020.1

Clientele 2020.1: alles over de nieuwe en verbeterde functionaliteiten

Bij iedere nieuwe release gaan we de uitdaging aan om de balans te vinden tussen nieuwe functionaliteit, verbeterde functionaliteit en specifieke klantwensen. De laatste versie, Clientele 2020.1, is inmiddels een paar maanden in de lucht. We vroegen onze klanten wat zij van deze versie vinden. “De nieuwe versie is een verbetering. Vooral de verbeterde zoekfunctie…

volg de open beheerderstraining

Zelfstandig Clientele ITSM beheren in uw organisatie? Volg de online Open Beheerderstraining

Bent u functioneel beheerder en werkt u (binnenkort) met Clientele ITSM? Volg de online Open Beheerderstraining op donderdag 10 september 2020. Meld u meteen aan. Tijdens de training leert u meer over de architectuur van de applicatie. U leert gebruikers en rechten te configureren en notificaties in te stellen. Bovendien gaat u aan de slag…

mproof opent nieuw kantoor in Singapore

Mproof versterkt verbinding met Aziatische markt met opening kantoor in Singapore

Mproof, een toonaangevende provider van servicedesk software, bereidt zich voor op de opening van een nieuw kantoor in Singapore in het najaar van 2020. Het doel: betere lokale ondersteuning en direct contact met klanten in Azië. De omzetstijging bij klanten in de Verenigde Staten markeert de volgende stap in de strategie van Mproof om lokale…

InThere maakt doorstart onder de vlag van Mproof

Inthere, het bedrijf uit Delft dat serious gaming op de kaart heeft gezet, gaat verder als dochteronderneming van Mproof. Op deze manier kunnen organisaties die worstelen met het op orde krijgen van hun werkprocessen nog beter bediend worden. Van oudsher ontwikkelt Inthere leuke, prikkelende, schaalbare en effectieve game based oplossingen. Aan die visie is niets veranderd, maar door een intensieve samenwerking met de IT-Service Management-experts van Mproof kunnen schaalvoordelen worden behaald die nieuwe mogelijkheden bieden.

Mproof introduceert Service Hub.

Service Management-software is van onschatbare waarde voor kleine en grote service-organisaties, in het binnen- en buitenland. Dit soort software stelt gebruikers in staat eenvoudig service aanvragen, incidenten en RFC’s in te voeren, bij te houden en te voltooien en helpt daarmee om bedrijven gestructureerder te werken en betere resultaten te behalen. Dat is al jaren…