Clientele ITSM is voor externe dienstverleners en IT Service Providers het beste alternatief voor ServiceNow.

Incidentmanager, blijf bij je leest!

Herkent u dat ook? De incidentmanager bewaakt de voortgang van openstaande incidenten, rent achter alle prioriteit-1 incidenten aan en opereert ook nog eens als een call-dispatcher. Bij veel organisaties blijkt dat incidentmanagers vooral inhoudelijk bezig zijn en zich minder zorgen maken om de procesmatige kant. Uiteraard zullen genoemde taken uitgevoerd moeten worden, maar het is goed om te…

De ITSM-software van Mproof is zeer geschikt voor Dashboards en Rapportages

3 redenen waarom ITSM-projecten vaak mislukken.

Heb je ooit een software-tool voor je IT-organisatie geïmplementeerd die qua functionaliteiten uitblonk, maar waarvan de implementatie nooit een succes is geworden? Bijvoorbeeld een ITSM-oplossing? Wij hebben veel organisaties gezien waarbij dit het geval was. In alle gevallen is er veel tijd en geld besteed, zonder noemenswaardige verbeteringen. In dit blogartikel licht ik drie redenen uit waarom…