tevreden klanten

IT-dienstverlening op orde brengen? Volg de 7 stappen tot succes

IT-dienstverlening is altijd ondersteunend aan de primaire bedrijfsprocessen zoals inkopen, produceren en verkopen. IT-dienstverlening is daarom zeer belangrijk en niet weg te denken in een moderne bedrijfsvoering. Toch zien we vaak dat de kloof tussen de business en IT groot is en dat organisaties worstelen met de vraag hoe zij deze kloof kunnen overbruggen.

medewerker gefrustreerd door scope creep

Doet u meer voor minder? Voorkom scope creep met USM

Hoeveel geld gooit u jaarlijks weg door scope creep? Scope creep zijn ongecontroleerde wijzigingen in het onderhoudscontract. Oftewel: die kleine klusjes tussendoor die u niet factureert. Hoe voorkomt u dat u ongemerkt veel meer tijd en geld in dit soort klusjes steekt dan vooraf is afgesproken? Hanteer de USM-methode en krijg alle gewerkte uren op…

volg de open beheerderstraining

Zelfstandig Clientele ITSM beheren in uw organisatie? Volg de online Open Beheerderstraining

Bent u functioneel beheerder en werkt u (binnenkort) met Clientele ITSM? Volg de online Open Beheerderstraining op donderdag 10 september 2020. Meld u meteen aan. Tijdens de training leert u meer over de architectuur van de applicatie. U leert gebruikers en rechten te configureren en notificaties in te stellen. Bovendien gaat u aan de slag…

leerdoelen voor groei binnen uw serviceorganisatie

De impact van leerdoelen op groei van uw serviceorganisatie

Acute problemen verhelpt u meteen. Lange termijn projecten blijven liggen. De lijst van meldingen wordt nooit korter. Herkenbaar? Streeft u naar groei van uw serviceorganisatie? Wilt u meer structuur in uw manier van werken? Een duidelijkere, compactere én beter geïntegreerde inrichting van de werkwijze van uw serviceorganisatie? Stel heldere leerdoelen.   Wat is de volgende…