Nieuws & Product UpdatesExperts in ISM

Mproof, specialist in Service Management-software en -diensten, heeft de ISO 27001-certificering behaald. Dit certificaat, dat verkregen is na audits van The British Standards Institution (BSI), toont aan dat Mproof voldoet aan de officieel vastgestelde normen van informatiebeveiliging.

 

Een voorbeeldfunctie voor Service Management-organisaties.

“Informatiebeveiliging is essentieel in de business waarin we opereren”, zegt Gerben van Kesteren, CEO van Mproof. “Niet alleen voor onszelf, maar ook voor al onze klanten. Zij profiteren van onze unieke software en dienstverlening in de wetenschap dat we voldoen aan de strenge kwaliteitseisen die de ISO 27001-certificering met zich meebrengt. Mproof vervult bovendien een voorbeeldfunctie voor veel van onze klanten die informatiebeveiliging ook hoog in het vaandel hebben staan.”

Het ISO 27001-certificaat is in een periode van slechts zes maanden verstrekt door BSI, veel sneller dan gemiddeld. Dat is mede te danken aan de inspanningen van Carlo Huijbregsen. Carlo is als werknemer van Mproof aangesteld als security officer. In die hoedanigheid heeft hij de certificering opgestart en begeleid. Hij zal erop toezien dat ook in de toekomst de verplichtingen die behoren bij het ISO 27001-certificaat nauwkeurig worden nageleefd.

Over ISO 27001

ISO 27001, onderdeel van de ISO/IEC 27000-serie, is de internationaal bekende norm voor het Information Security Management System (ISMS). Dit managementsysteem voor informatiebeveiliging biedt ondernemingen de vrijheid om te groeien, te innoveren en om hun klantenbestand verder uit te breiden, in de wetenschap dat alle vertrouwelijke gegevens daadwerkelijk vertrouwelijk blijven.

Over Mproof.

Al bijna 20 jaar is Mproof toonaangevend leverancier van Service Management-software en -diensten. Op basis van de ‘7 stappen tot Succes‘-formule helpt Mproof haar klanten efficiënter te werken tegen lagere kosten. De software, Clientele ITSM, is in eigen beheer ontwikkeld en wordt door duizenden mensen wereldwijd gebruikt bij het behalen van hun Service Management-doelstellingen.