Zo kan Clientele ITSM uw service-organisatie verder brengen
Van ITSM software wordt vandaag de dag veel meer verwacht dan alleen het bieden van ondersteuning bij het in kaart brengen van de processen. Het moet in staat zijn medewerkers doelmatiger te laten functioneren en processen te verbeteren. Dat is precies wat u van Clientele ITSM kunt verwachten. Onze software ondersteunt u maximaal bij het bereiken van het volgende niveau in service management.
Wilt u met eigen ogen ontdekken waarom Clientele ITSM de meest betrouwbare ITSM-software voor uw service-organisatie is?
In deze video ontdekt u hoe Clientele ITSM uw organisatie kan ondersteunen bij het verhogen van het serviceniveau.
“We wilden graag de zelfredzaamheid onder eindgebruikers naar een hoger niveau brengen, zodat we zelf meer tijd over houden voor het verbeteren van de service-organisatie. De portal van Clientele ITSM bleek gelukkig zo eenvoudig te configureren in de webomgeving, dat dat geen enkele uitdaging heeft gevormd.”