Ontdek in slechts 75 seconden hoe wij het verschil maken.

Bij Mproof richten we ons niet alleen op het ontwikkelen van geavanceerde Service Management-software, maar ook op het begeleiden van uw service-organisatie naar langdurig succes. Samen optimaliseren we al uw processen en zorgen we voor een uniforme werkwijze. In onze korte uitlegvideo ontdekt u hoe we dat doen.

Bekijk de uitleganimatie

Beoordeeld met een 8,8/10. Lees hier waarom.

Banner

Een werkwijze die gegarandeerd werkt.

Heeft u ooit een software-tool voor uw IT-organisatie geïmplementeerd die qua functionaliteiten uitblonk, maar waarvan de implementatie nooit een succes is geworden?

Onze consultants hebben veel organisaties gezien waarbij dit het geval was. In alle gevallen is er veel tijd en geld besteed, zonder noemenswaardige verbeteringen.

Op lange termijn is iedere implementatie van een Service Management-applicatie gedoemd te mislukken als niet eerst uw processen en procedures goed op orde zijn gebracht. Bovendien speelt ook het trainen van de gebruikers na de implementatie een cruciale rol.

Daarom hebben wij een unieke methode ontworpen: de 7 stappen naar succesvol ITSM. Daarmee garanderen we dat u na de implementatie efficiënter kunt werken.

De voordelen op een rijtje.

Als u kiest voor Mproof, kunt u rekenen op onze unieke werkwijze, waardoor u gegarandeerd efficiënter zult werken tegen lagere kosten.

  • Ruim 20 jaar ervaring in huis.
  • Altijd slechts één aanspreekpunt.
  • Goed bereikbare support-afdeling.
  • Geschikt voor iedere branche.
  • Efficiënter werken. Lagere kosten.

Onze jarenlange ervaring.

We hebben ruim 20 jaar ervaring in het bieden van Service Management-oplossingen. Daardoor zijn honderden bedrijven efficiënter gaan werken.

Consultancy
Software-implementatie
Proces-optimalisatie

IT-Manager, bent u in control, maar heeft u moeite om dit aan te tonen?

Bekijk onze handige webinar-video terug en ontdek hoe u inzicht in de performance van uw service-organisatie krijgt en deelt met anderen.

Kijk de webinar terug

In 7 stappen naar een succesvolle Service Management-organisatie.

We garanderen u dat uw Service Management-organisatie merkbaar efficiënter en beter zal functioneren, nadat ons 7-stappenmodel is geïmplementeerd. U beslist zelf wanneer en op welk vlak u Mproof hierbij betrekt. Onze consultants beschikken over de vaardigheden, kennis en ervaring om u te ondersteunen en te begeleiden naar succes.

De 7 stappen naar succesvol Service Management

1. Processen

Samen beoordelen we uw huidige processen en kijken we naar uw doelstellingen. Onze consultants helpen bij het vaststellen van de volgorde en de scope van de implementatie.

2. Rollen

De volgende stap bestaat uit het definiëren van de rollen. Zo wordt duidelijk waar de verantwoordelijkheden liggen voor de operationele invulling en bij wie het proces management is belegd.

3. Procedures

Onze consultants helpen u met het opstellen van de procedures. Hierin worden de activiteiten en de rollen omschreven. Ze vormen een blauwdruk voor de inrichting van onze software.

4. Toolinrichting

Als de processen, rollen en procedures inzichtelijk zijn gemaakt wordt de software, Clientele ITSM, ingericht. De mensen in uw organisatie worden hier vanaf het eerste moment bij betrokken.

5. Werkinstructies

In de werkinstructies staat nauwkeurig beschreven hoe de activiteiten en rollen zijn verdeeld en hoe Clientele ITSM dient te worden gebruikt. Daarmee is een uniforme werkwijze gewaarborgd.

6. Kennis en vaardigheden

Het delen van kennis is van groot belang voor het slagen van veranderingen. Alle gebruikers worden uitgebreid getraind, zodat iedereen zich volledig vertrouwd voelt met Clientele ITSM.

7. Communicatie en gedrag

Tijdens iedere stap besteden onze experts aandacht aan heldere communicatie met de betrokkenen, zelfs nadat het project is afgesloten en de veranderingen zijn ingebed in uw organisatie.

onze consultants helpen uw Service-organisatie verder op weg
Experts in ISM
Dave en Frank: de experts in ISM

“We waren direct onder de indruk van Clientele ITSM, met name omdat we op zoek waren naar een breed inzetbare tool die voldeed aan de wensen van maar liefst zes uiteenlopende afdelingen.”

Nancy van de Leur
COA
Konica Minolta
KPN
Mercedes-Benz
Nederlandse Spoorwegen
Plus Retail
Fontys