Verbeter de werkwijze van je service-organisatie met de 7 stappen tot succesvol ITSM

Aan de slag met de 7 stappen tot succesvol ITSM.

IT Service Management implementeren is een omvangrijke klus. Het geheim is een naadloze en transparante mengelmoes van processen, werkinstructies en parametrisering van de gekozen software. Pas dan bereikt u de juiste efficiëntie.

De consultants van Mproof hebben ‘de 7 stappen tot succesvol ITSM’-methode ontwikkeld. Door deze stappen te volgen, garandeert u een succesvolle implementatie van ITSM software en dus een merkbaar efficiënter functionerende Service Management organisatie. In deze whitepaper leggen we de stappen uit zodat u ze zelf kunt uitvoeren.

ICTZ
ITON
Deutsche Telekom Healthcare
Sitech
VolkerWessels
DigiD

“We maken al ruim negen jaar naar volle tevredenheid gebruik van Clientele ITSM. In die tijd is de ITSM software altijd heel erg stabiel geweest. Ook de samenwerking met Mproof en haar consultants ervaar ik als zeer prettig en professioneel.”

Loek SijbersDe Zorggroep