Verbeter de werkwijze van je service-organisatie met de 7 stappen tot succesvol ITSM

Aan de slag met de 7 stappen tot succesvol ITSM.

IT Service Management implementeren is een omvangrijke klus. Het geheim is een naadloze en transparante mengelmoes van processen, werkinstructies en parametrisering van de gekozen software. Pas dan bereikt u de juiste efficiëntie.

De consultants van Mproof hebben ‘de 7 stappen tot succesvol ITSM’-methode ontwikkeld. Door deze stappen te volgen, garandeert u een succesvolle implementatie van ITSM software en dus een merkbaar efficiënter functionerende Service Management organisatie. In deze whitepaper leggen we de stappen uit zodat u ze zelf kunt uitvoeren.

Mercedes-Benz
Ion IP
DigiD
Fontys
KPN
ITON

“Met het self-service portaal van Clientele ITSM kunnen onze ambulance-chauffeurs in één oogopslag zien wat de status van hun voertuig is voordat ze eropuit gaan. Dat komt de kwaliteit van de dienstverlening zeker ten goede!”

Henk BouwmeesterRAV IJsselland