Verbeter de werkwijze van je service-organisatie met de 7 stappen tot succesvol ITSM

Aan de slag met de 7 stappen tot succesvol ITSM.

IT Service Management implementeren is een omvangrijke klus. Het geheim is een naadloze en transparante mengelmoes van processen, werkinstructies en parametrisering van de gekozen software. Pas dan bereikt u de juiste efficiëntie.

De consultants van Mproof hebben ‘de 7 stappen tot succesvol ITSM’-methode ontwikkeld. Door deze stappen te volgen, garandeert u een succesvolle implementatie van ITSM software en dus een merkbaar efficiënter functionerende Service Management organisatie. In deze whitepaper leggen we de stappen uit zodat u ze zelf kunt uitvoeren.

Lees de whitepaper
Avans Hogeschool
UMCG
Ion IP
HTM
Konica Minolta
DigiD

“Om onze serviceorganisatie te stroomlijnen en efficiënter te laten werken, maken wij al jarenlang naar tevredenheid gebruik van Clientele ITSM. De software is uitermate geschikt voor het beheren van meldingen en SLA’s.”

Cees Verhaert
KLM