Verbeter de werkwijze van je service-organisatie met de 7 stappen tot succesvol ITSM

Aan de slag met de 7 stappen tot succesvol ITSM.

IT Service Management implementeren is een omvangrijke klus. Het geheim is een naadloze en transparante mengelmoes van processen, werkinstructies en parametrisering van de gekozen software. Pas dan bereikt u de juiste efficiëntie.

De consultants van Mproof hebben ‘de 7 stappen tot succesvol ITSM’-methode ontwikkeld. Door deze stappen te volgen, garandeert u een succesvolle implementatie van ITSM software en dus een merkbaar efficiënter functionerende Service Management organisatie. In deze whitepaper leggen we de stappen uit zodat u ze zelf kunt uitvoeren.

Lees de whitepaper

Beoordeeld met een 8.8/10. Lees hier waarom.

Banner
Convenient
Mercedes-Benz
ICTZ
Contict
Equinix
Vodafone

“We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen opnieuw inrichten. Het hielp daarom enorm dat er een procesindeling in Clientele ITSM zat waar al goed over was nagedacht.”

Peter Boerman van VolkerWessels is zeer te spreken over Mproof
Peter Boerman
VolkerWessels