RAV IJsselland voorkomt verrassingen met Clientele ITSM.

RAV IJsselland is de ambulancedienst voor het westelijk deel van Overijssel. Met ruim 20 moderne ambulances zorgen ze voor het vervoer van patiënten van- en naar de ziekenhuizen in de regio. Voor het wagenparkbeheer en het afhandelen van meldingen maakt RAV IJsselland sinds een paar jaar gebruik van Clientele ITSM.

Procesmanager Janneke Stapel is verantwoordelijk geweest voor de implementatie en uitrol van de helpdesk-software in de organisatie. Haar collega Henk Bouwmeester ontfermt zich over het wagenparkbeheer.

Bekijk de klantcase
Equinix
Convenient
Ion IP
Konica Minolta
UMCG
Spie

“Met het self-service portaal van Clientele ITSM kunnen onze ambulance-chauffeurs in één oogopslag zien wat de status van hun voertuig is voordat ze eropuit gaan. Dat komt de kwaliteit van de dienstverlening zeker ten goede!”

Henk BouwmeesterRAV IJsselland