Marketing voor IT’ers: verbeter uw klanttevredenheid.

Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen ‘winkeltje’ op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA’s behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd.

Dat is prima, alleen hebben deze service-organisaties nauwelijks tijd om op adem te komen en te bedenken of ze hun klanten eigenlijk wel blij maken met de diensten die geleverd worden. Terwijl die waardering essentieel is voor een langdurige samenwerking. In onze whitepaper leest u daarom 5 tips voor het verbeteren van uw klanttevredenheid.

Lees de whitepaper
Verbeter als service-organisatie uw klanttevredenheid
SuitSupply
Vodafone
ITON
Connexxion
Konica Minolta
VolkerWessels

“Om onze serviceorganisatie te stroomlijnen en efficiënter te laten werken, maken wij al jarenlang naar tevredenheid gebruik van Clientele ITSM. De software is uitermate geschikt voor het beheren van meldingen en SLA’s.”

Cees Verhaert
KLM