Marketing voor IT’ers: verbeter uw klanttevredenheid.

Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen ‘winkeltje’ op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA’s behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd.

Dat is prima, alleen hebben deze service-organisaties nauwelijks tijd om op adem te komen en te bedenken of ze hun klanten eigenlijk wel blij maken met de diensten die geleverd worden. Terwijl die waardering essentieel is voor een langdurige samenwerking. In onze whitepaper leest u daarom 5 tips voor het verbeteren van uw klanttevredenheid.

Lees de whitepaper
Verbeter als service-organisatie uw klanttevredenheid
Sitech
Vodafone
DigiD
Contict
Mercedes-Benz
HTM

“We gebruiken ITSM-software om al onze informatie te borgen. Ook alle e-mails naar onze klanten verzenden we vanuit het systeem. Daarom is het essentieel dat de software die we gebruiken te allen tijde betrouwbaar is. Gelukkig zit dat met Clientele ITSM wel goed.”

Jan VerkaikSPIE