Marketing voor IT’ers: verbeter uw klanttevredenheid.

Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen ‘winkeltje’ op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA’s behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd.

Dat is prima, alleen hebben deze service-organisaties nauwelijks tijd om op adem te komen en te bedenken of ze hun klanten eigenlijk wel blij maken met de diensten die geleverd worden. Terwijl die waardering essentieel is voor een langdurige samenwerking. In onze whitepaper leest u daarom 5 tips voor het verbeteren van uw klanttevredenheid.

Lees de whitepaper
Verbeter als service-organisatie uw klanttevredenheid
HTM
Vodafone
Motion10
Mercedes-Benz
Convenient
Contict

“Ik raad organisaties aan om een traject met Mproof te starten omdat ieder bedrijf wil weten hoe de kwaliteit van de dienstverlening is. Mproof heeft zoveel capaciteit, kwaliteit en kennis, dat zij die kwaliteit heel goed inzichtelijk kunnen maken.”

Pieter Bosch van Deutsche Telekom is laaiend enthousiast over Mproof
Pieter Bosch
DT Healthcare Solutions