Marketing voor IT’ers: verbeter uw klanttevredenheid.

Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen ‘winkeltje’ op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA’s behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd.

Dat is prima, alleen hebben deze service-organisaties nauwelijks tijd om op adem te komen en te bedenken of ze hun klanten eigenlijk wel blij maken met de diensten die geleverd worden. Terwijl die waardering essentieel is voor een langdurige samenwerking. In onze whitepaper leest u daarom 5 tips voor het verbeteren van uw klanttevredenheid.

Lees de whitepaper
Verbeter als service-organisatie uw klanttevredenheid
DigiD
Mercedes-Benz
Vodafone
Refresco
ITON
Equinix

“Tijdens de projecten die Mproof bij ons uitvoerden, viel me op dat de consultants continu meedenken. Ze zijn niet alleen maar bezig met verkopen, maar kijken goed naar de situatie van de klant. De Health Check zou ik van harte kunnen aanbevelen aan andere bedrijven.”

Jeannette Prince van de Hypothekersassociatie is dolblij met Mproof
Jeannette PrinceDe Hypothekersassociatie