Marketing voor IT’ers: verbeter uw klanttevredenheid.

Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen ‘winkeltje’ op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA’s behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd.

Dat is prima, alleen hebben deze service-organisaties nauwelijks tijd om op adem te komen en te bedenken of ze hun klanten eigenlijk wel blij maken met de diensten die geleverd worden. Terwijl die waardering essentieel is voor een langdurige samenwerking. In onze whitepaper leest u daarom 5 tips voor het verbeteren van uw klanttevredenheid.

Lees de whitepaper
Verbeter als service-organisatie uw klanttevredenheid
DigiD
Fontys
Vodafone
Konica Minolta
Convenient
IT Worxx

“Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Mproof, vanwege de betrokkenheid en de kennis die de medewerkers in huis hebben. Bij Mproof merk ik echt dat de klantorganisatie centraal staat, hoe complex sommige van onze wensen ook waren. Daarom kan ik Mproof van harte aanbevelen.”

Lambert Knorren van Services for ICT is zeer te spreken over Mproof
Lambert KnorrenServices 4 ICT