Marketing voor IT’ers: verbeter uw klanttevredenheid.

Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen ‘winkeltje’ op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA’s behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd.

Dat is prima, alleen hebben deze service-organisaties nauwelijks tijd om op adem te komen en te bedenken of ze hun klanten eigenlijk wel blij maken met de diensten die geleverd worden. Terwijl die waardering essentieel is voor een langdurige samenwerking. In onze whitepaper leest u daarom 5 tips voor het verbeteren van uw klanttevredenheid.

Lees de whitepaper
Verbeter als service-organisatie uw klanttevredenheid
Mercedes-Benz
HTM
Contict
Convenient
Avans Hogeschool
ICTZ

“We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen opnieuw inrichten. Het hielp daarom enorm dat er een procesindeling in Clientele ITSM zat waar al goed over was nagedacht.”

Peter Boerman van VolkerWessels is zeer te spreken over Mproof
Peter Boerman
VolkerWessels