Marketing voor IT’ers: verbeter uw klanttevredenheid.

Bij Mproof komen we veel service-organisaties tegen die druk bezig zijn om hun eigen ‘winkeltje’ op orde te krijgen. Meldingen afhandelen, SLA’s behalen, wachttijden verkorten, etc. Deze organisaties zijn, met andere woorden, service georiënteerd.

Dat is prima, alleen hebben deze service-organisaties nauwelijks tijd om op adem te komen en te bedenken of ze hun klanten eigenlijk wel blij maken met de diensten die geleverd worden. Terwijl die waardering essentieel is voor een langdurige samenwerking. In onze whitepaper leest u daarom 5 tips voor het verbeteren van uw klanttevredenheid.

Lees de whitepaper
Verbeter als service-organisatie uw klanttevredenheid
Refresco
SuitSupply
Motion10
UMCG
Mercedes-Benz
EuroFiber

“De mensen van Mproof zijn heel erg goed in staat gebleken om zich in te leven in de lastige situatie waar HTM zich, op het gebied van IT-dienstverlening, in bevond. Ze hebben ons de juiste oplossingen geboden voor onze complexe IT-processen, waar we jaren mee vooruit kunnen.”

René GrandiaHTM Personenvervoer