KPN Internedservices is een Managed Service Provider die Clientele ITSM gebruikt

Een impuls voor Managed Service Provider KPN Internedservices.

Managed Service Provider KPN Internedservices heeft de laatste jaren flinke groei doorgemaakt. Het bedrijf, dat online diensten biedt om klanten te ondersteunen in hun bedrijfsvoering, is zich gaan richten op de grootzakelijke markt.

Er was daardoor behoefte aan een meer professionele ICT-omgeving die gemakkelijk was in te passen in de eigen manier van werken, vertelt Paul Muller, procesmanager bij de Managed Service Provider. “Een systeem waarbij service en kwaliteit de rode draad vormen.”

Bekijk de klantcase

Beoordeeld met een 8.8/10. Lees hier waarom.

Banner
Connexxion
HTM
Vodafone
DigiD
Mercedes-Benz
SuitSupply

“Slimmigheden als het configureren van workflows en het vervaardigen van dashboards zijn standaard aanwezig in Clientele ITSM en die bieden voor onze organisatie een enorme meerwaarde.”

Paul Muller
KPN Internedservices