Zo kan Clientele ITSM uw service-organisatie verder brengen.

Van ITSM software wordt vandaag de dag veel meer verwacht dan alleen het bieden van ondersteuning bij het in kaart brengen van de processen. Het moet in staat zijn medewerkers doelmatiger te laten functioneren en processen te verbeteren. Dat is precies wat u van Clientele ITSM kunt verwachten. Onze software ondersteunt u maximaal bij het bereiken van het volgende niveau in service management.

Wilt u met eigen ogen ontdekken waarom Clientele ITSM de meest betrouwbare ITSM-software voor uw service-organisatie is?

In deze video ontdekt u hoe Clientele ITSM uw organisatie kan ondersteunen bij het verhogen van het serviceniveau.

Bekijk de productdemonstratie
Plan uw ITIL activiteiten in het planboard van onze ITIL-software
Switch IT
Avans Hogeschool
Ion IP
Konica Minolta
Deutsche Telekom Healthcare
Sitech

“We waren direct onder de indruk van Clientele ITSM, met name omdat deze service desk software direct voldeed aan de wensen van maar liefst zes uiteenlopende afdelingen.”

Nancy van de Leur
COA