Zo kan Clientele ITSM uw service-organisatie verder brengen.

Van ITSM software wordt vandaag de dag veel meer verwacht dan alleen het bieden van ondersteuning bij het in kaart brengen van de processen. Het moet in staat zijn medewerkers doelmatiger te laten functioneren en processen te verbeteren. Dat is precies wat u van Clientele ITSM kunt verwachten. Onze software ondersteunt u maximaal bij het bereiken van het volgende niveau in service management.

Wilt u met eigen ogen ontdekken waarom Clientele ITSM de meest betrouwbare ITSM-software voor uw service-organisatie is?

In deze video ontdekt u hoe Clientele ITSM uw organisatie kan ondersteunen bij het verhogen van het serviceniveau.

Kijk de webinar terug
Mercedes-Benz
Contict
IT Worxx
Swisslog
Ion IP
KPN

“Clientele ITSM is voor veel processen zeer geschikt. Bijvoorbeeld voor ITIL- en ISM-gebaseerde omgevingen. Als je daarmee werkt, dan is Clientele ITSM echt een must-have.”

Arno Been
VANAD Comvio

Geef een reactie

Je email adres wordt niet gepubliceerd. Required fields are marked *

Post comment