Een efficiëntere service-organisatie bij De Hypotheker
De Hypothekersassociatie is de organisatie achter alle vestigingen van De Hypotheker. De centrale service organisatie gebruikt al jarenlang Clientele ITSM.
De Hypothekersassociatie is de organisatie achter alle vestigingen van De Hypotheker. De centrale service organisatie gebruikt al jarenlang Clientele ITSM.
KPN Internedservices groeide zowel in het aantal medewerkers als in het aantal klanten. Er was daardoor behoefte aan een meer professionele ICT-omgeving.
SPIE is een Frans bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwerpen en bouwen van energie-efficiënte installaties. Sinds enkele jaren wordt gebruik gemaakt van de expertise van Mproof. In de klantcase leest u wat de ervaringen zijn.
Het kan zijn dat uw service-organisatie nog niet helemaal functioneert zoals u het voor ogen heeft. Business simulaties kunnen helpen. Hiermee krijgt u handvaten bij het doorvoeren van veranderingen in de praktijk.
Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, heeft met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: Unified Service Management. In dit webinar ontdekt u alle voordelen hiervan.
Bij Mproof geloven we in uitstekende service. Daarom helpen we u graag met het verbeteren van uw service-organisatie. U kunt geheel vrijblijvend onze groeiende bibliotheek raadplegen met nuttige tips en informatie om kosten te besparen, een uniforme werkwijze te garanderen en inzicht te krijgen in de performance van uw service-organisatie.
Heeft u vragen? Dan helpen we u graag verder.
Service Management staat nooit stil. Als IT-professional wilt u natuurlijk goed op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de markt. Op het blog van Mproof leest u daarom het laatste nieuws over Service Management voor interne en externe dienstverleners. Bovendien verschijnen er ook handige tips en achtergrondartikelen over zaken als USM, Lean-IT en ITSM-software.