Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

SuitSupply
Switch IT
Vodafone
ICTZ
UMCG
Motion10

“We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen opnieuw inrichten. Het hielp daarom enorm dat er een procesindeling in Clientele ITSM zat waar al goed over was nagedacht.”

Peter Boerman van VolkerWessels is zeer te spreken over Mproof
Peter Boerman
VolkerWessels