Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

Lees het blogartikel
Kijk de webinar terug

Beoordeeld met een 8.8/10. Lees hier waarom.

Banner
Connexxion
Ion IP
KPN
HTM
Contict
VolkerWessels

“Slimmigheden als het configureren van workflows en het vervaardigen van dashboards zijn standaard aanwezig in Clientele ITSM en die bieden voor onze organisatie een enorme meerwaarde.”

Paul Muller
KPN Internedservices