Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

IT Worxx
Refresco
HTM
Sitech
Motion10
Konica Minolta

“We hebben voor Mproof gekozen omdat het een no-nonsense organisatie is. Iedereen is makkelijk bereikbaar en toegankelijk. Dat lijkt vanzelfsprekend, maar toch werkt het bij veel bedrijven anders.”

Patrick van den BergPortbase