Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

Lees het blogartikel
Bekijk de webinar-video
Refresco
EuroFiber
Spie
Deutsche Telekom Healthcare
HTM
Mercedes-Benz

“We wilden graag de zelfredzaamheid onder eindgebruikers naar een hoger niveau brengen, zodat we zelf meer tijd over houden voor het verbeteren van de service-organisatie. De portal van Clientele ITSM bleek gelukkig zo eenvoudig te configureren in de webomgeving, dat dat geen enkele uitdaging heeft gevormd.”

Arno van DulmenSwisslog