Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

Sitech
UMCG
ICTZ
Connexxion
EuroFiber
VolkerWessels

“Om onze serviceorganisatie te stroomlijnen en efficiënter te laten werken, maken wij al jarenlang naar tevredenheid gebruik van Clientele ITSM. De software is uitermate geschikt voor het beheren van meldingen en SLA’s.”

Cees VerhaertKLM