Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

Lees het blogartikel
Kijk de webinar terug
HTM
Connexxion
Spie
VolkerWessels
Refresco
Ion IP

“Bij Switch willen we te allen voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Een belangrijk onderdeel daarbij is dat we onze SLA’s behalen. Dat is heel gemakkelijk dankzij Clientele ITSM.”

Gerard van Beek
Switch IT Solutions