Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

ITON
VolkerWessels
KPN Internedservices
EuroFiber
Koninklijke Visio
HTM

“We maken al ruim negen jaar naar volle tevredenheid gebruik van Clientele ITSM. In die tijd is de ITSM software altijd heel erg stabiel geweest. Ook de samenwerking met Mproof en haar consultants ervaar ik als zeer prettig en professioneel.”

Loek SijbersDe Zorggroep