Een betere werkwijze in uw organisatie dankzij USM.

Als professional op het gebied van service-management en dienstverlening bent u waarschijnlijk al goed bekend met methodes als ITIL en ISM om uw service-organisatie zo goed mogelijk te laten functioneren. Maar nu heeft Jan van Bon, één van grondleggers van de ISM-methode, samen met de Stichting SURVUZ een nieuwe managementmethode voor dienstverlenende organisaties ontwikkeld: USM.

De methode beschrijft een gestandaardiseerd management-systeem voor het inrichten van de organisatie, de werkwijzen en de middelen van een dienstverlener. USM is gebaseerd op bedrijfskundige principes en is geschikt voor service-organisaties die grip op hun werkwijze, besturing en prestaties willen krijgen.

Lees het blogartikel
Bekijk de webinar-video
Vodafone
Contict
DigiD
SuitSupply
VolkerWessels
Fontys

“Als serviceorganisatie van Zorggroep Florence worden wij geacht onze processen volledig te beheersen en dat ook achteraf aan te kunnen tonen. Dankzij de unieke 7 Stappen tot Succes van Mproof is dat goed gelukt.”

Frans JacobsZorggroep Florence