Werk samen aan betere Service Management resultaten met Business Intelligence

Ontdek hoe Lean IT u helpt meer gedaan te krijgen.

Bent u iedere dag druk bezig met het verbeteren van de processen in uw organisatie, maar heeft u het gevoel dat de resultaten tegenvallen? Dan bent u niet de enige. We komen in de praktijk veel situaties tegen waarbij service-organisaties het gevoel hebben dat er nauwelijks kwaliteitsverbetering waarneembaar is, zelfs vlak na een succesvolle ITSM-implemtentatie.

Om een optimale werking van een service-organisatie te kunnen garanderen, zou u gebruik kunnen maken van Lean IT. Wilt u weten hoe Lean IT uw organisatie verder kan brengen? Lees dan het blogartikel of bekijk de webinar-video.

Lees het blogartikel
Kijk de webinar terug
HTM
UMCG
VolkerWessels
Ion IP
Spie
EuroFiber

“Ik raad organisaties aan om een traject met Mproof te starten omdat ieder bedrijf wil weten hoe de kwaliteit van de dienstverlening is. Mproof heeft zoveel capaciteit, kwaliteit en kennis, dat zij die kwaliteit heel goed inzichtelijk kunnen maken.”

Pieter Bosch van Deutsche Telekom is laaiend enthousiast over Mproof
Pieter Bosch
DT Healthcare Solutions