Werk samen aan betere Service Management resultaten met Business Intelligence

Ontdek hoe Lean IT u helpt meer gedaan te krijgen.

Bent u iedere dag druk bezig met het verbeteren van de processen in uw organisatie, maar heeft u het gevoel dat de resultaten tegenvallen? Dan bent u niet de enige. We komen in de praktijk veel situaties tegen waarbij service-organisaties het gevoel hebben dat er nauwelijks kwaliteitsverbetering waarneembaar is, zelfs vlak na een succesvolle ITSM-implemtentatie.

Om een optimale werking van een service-organisatie te kunnen garanderen, zou u gebruik kunnen maken van Lean IT. Wilt u weten hoe Lean IT uw organisatie verder kan brengen? Lees dan het blogartikel of bekijk de webinar-video.

HTM
Equinix
IT Worxx
UMCG
Contict
ICTZ

“Aan het begin van het schooljaar zorgen vragen en problemen van studenten voor een piek van wel 1700 calls per week. Dankzij de goede begeleiding van Mproof is het gelukt de helpdesk voor alle locaties draaiende te krijgen.”

Ina KluijtmansAVANS Hogeschool