Werk samen aan betere Service Management resultaten met Business Intelligence

Ontdek hoe Lean IT u helpt meer gedaan te krijgen.

Bent u iedere dag druk bezig met het verbeteren van de processen in uw organisatie, maar heeft u het gevoel dat de resultaten tegenvallen? Dan bent u niet de enige. We komen in de praktijk veel situaties tegen waarbij service-organisaties het gevoel hebben dat er nauwelijks kwaliteitsverbetering waarneembaar is, zelfs vlak na een succesvolle ITSM-implemtentatie.

Om een optimale werking van een service-organisatie te kunnen garanderen, zou u gebruik kunnen maken van Lean IT. Wilt u weten hoe Lean IT uw organisatie verder kan brengen? Lees dan het blogartikel of bekijk de webinar-video.

Lees het blogartikel
UMCG
VolkerWessels
Convenient
Koninklijke Visio
Fontys
Ion IP

“Clientele ITSM is voor veel processen zeer geschikt. Bijvoorbeeld voor ITIL- en ISM-gebaseerde omgevingen. Als je daarmee werkt, dan is Clientele ITSM echt een must-have.”

Arno BeenVANAD Comvio