Werk samen aan betere Service Management resultaten met Business Intelligence

Ontdek hoe Lean IT u helpt meer gedaan te krijgen.

Bent u iedere dag druk bezig met het verbeteren van de processen in uw organisatie, maar heeft u het gevoel dat de resultaten tegenvallen? Dan bent u niet de enige. We komen in de praktijk veel situaties tegen waarbij service-organisaties het gevoel hebben dat er nauwelijks kwaliteitsverbetering waarneembaar is, zelfs vlak na een succesvolle ITSM-implemtentatie.

Om een optimale werking van een service-organisatie te kunnen garanderen, zou u gebruik kunnen maken van Lean IT. Wilt u weten hoe Lean IT uw organisatie verder kan brengen? Lees dan het blogartikel of bekijk de webinar-video.

Connexxion
Swisslog
Fontys
Konica Minolta
EuroFiber
HTM

“Met het self-service portaal van Clientele ITSM kunnen onze ambulance-chauffeurs in één oogopslag zien wat de status van hun voertuig is voordat ze eropuit gaan. Dat komt de kwaliteit van de dienstverlening zeker ten goede!”

Henk BouwmeesterRAV IJsselland