Werk samen aan betere Service Management resultaten met Business Intelligence

Ontdek hoe Lean IT u helpt meer gedaan te krijgen.

Bent u iedere dag druk bezig met het verbeteren van de processen in uw organisatie, maar heeft u het gevoel dat de resultaten tegenvallen? Dan bent u niet de enige. We komen in de praktijk veel situaties tegen waarbij service-organisaties het gevoel hebben dat er nauwelijks kwaliteitsverbetering waarneembaar is, zelfs vlak na een succesvolle ITSM-implemtentatie.

Om een optimale werking van een service-organisatie te kunnen garanderen, zou u gebruik kunnen maken van Lean IT. Wilt u weten hoe Lean IT uw organisatie verder kan brengen? Lees dan het blogartikel of bekijk de webinar-video.

Avans Hogeschool
KPN
Connexxion
ICTZ
VolkerWessels
Deutsche Telekom Healthcare

“We gebruiken ITSM-software om al onze informatie te borgen. Ook alle e-mails naar onze klanten verzenden we vanuit het systeem. Daarom is het essentieel dat de software die we gebruiken te allen tijde betrouwbaar is. Gelukkig zit dat met Clientele ITSM wel goed.”

Jan VerkaikSPIE