Werk samen aan betere Service Management resultaten met Business Intelligence

Ontdek hoe Lean IT u helpt meer gedaan te krijgen.

Bent u iedere dag druk bezig met het verbeteren van de processen in uw organisatie, maar heeft u het gevoel dat de resultaten tegenvallen? Dan bent u niet de enige. We komen in de praktijk veel situaties tegen waarbij service-organisaties het gevoel hebben dat er nauwelijks kwaliteitsverbetering waarneembaar is, zelfs vlak na een succesvolle ITSM-implemtentatie.

Om een optimale werking van een service-organisatie te kunnen garanderen, zou u gebruik kunnen maken van Lean IT. Wilt u weten hoe Lean IT uw organisatie verder kan brengen? Lees dan het blogartikel of bekijk de webinar-video.

Lees het blogartikel
Bekijk de webinar-video
Koninklijke Visio
KPN Internedservices
HTM
Convenient
VolkerWessels
Mercedes-Benz

“We maken al ruim negen jaar naar volle tevredenheid gebruik van Clientele ITSM. In die tijd is de ITSM software altijd heel erg stabiel geweest. Ook de samenwerking met Mproof en haar consultants ervaar ik als zeer prettig en professioneel.”

Loek SijbersDe Zorggroep