Werk samen aan betere Service Management resultaten met Business Intelligence

Ontdek hoe Lean IT u helpt meer gedaan te krijgen.

Bent u iedere dag druk bezig met het verbeteren van de processen in uw organisatie, maar heeft u het gevoel dat de resultaten tegenvallen? Dan bent u niet de enige. We komen in de praktijk veel situaties tegen waarbij service-organisaties het gevoel hebben dat er nauwelijks kwaliteitsverbetering waarneembaar is, zelfs vlak na een succesvolle ITSM-implemtentatie.

Om een optimale werking van een service-organisatie te kunnen garanderen, zou u gebruik kunnen maken van Lean IT. Wilt u weten hoe Lean IT uw organisatie verder kan brengen? Lees dan het blogartikel of bekijk de webinar-video.

Lees het blogartikel
Bekijk de webinar-video
VolkerWessels
Fontys
Mercedes-Benz
IT Worxx
Refresco
Equinix

“We wilden graag de zelfredzaamheid onder eindgebruikers naar een hoger niveau brengen, zodat we zelf meer tijd over houden voor het verbeteren van de service-organisatie. De portal van Clientele ITSM bleek gelukkig zo eenvoudig te configureren in de webomgeving, dat dat geen enkele uitdaging heeft gevormd.”

Arno van DulmenSwisslog