Clientele ITSM is de meest complete en meest betrouwbare ITSM software voor Managed Service Providers.

Nog niet klaar voor de cloud?

ITSM-software die gewoon On-Premise werkt.

De cloud is hot! Steeds meer organisaties overwegen om hun diensten en software via een cloudabonnement af te nemen. Begrijpelijk: het scheelt initiële aanschafkosten en ook de verantwoordelijkheid voor het beheer hoeft niet meer genomen te worden. Maar is uw data in de cloud wel veilig? En is de up-time wel gegarandeerd?

We begrijpen het als u nog niet helemaal klaar bent voor de cloud. Daarom bieden we onze helpdesk-software Clientele ITSM ook gewoon als On-Premise applicatie aan. De software is dan van u. En uw data ook. Net zo lang als u zelf wilt.

Banner

Altijd up-to-date.

Gebruik de nieuwste versie. Zonder kosten.

Clientele ITSM ontvangt twee keer per jaar een grote update met nieuwe functies en mogelijkheden. Zo hebben we bijvoorbeeld onlangs het kanbanbord toegevoegd en onze helpdesk-software een nieuwe interface gegeven. We willen dat iedereen van deze functies profiteert. Daarom betaalt u nooit voor software updates en -upgrades zolang u een actief onderhoudscontract heeft. Wel zo eerlijk. En zo handig.

Plan uw activiteiten in onze ITSM software
Integraties met derde partijen en CRM software via Clientele ITSM

Eenvoudig integreren.

Samenwerken met uw andere bedrijfsapplicaties.

Dankzij de ondersteuning voor ITIL, ISM & USM en de diepe integratie-mogelijkheden met onder andere Microsoft Active Directory, AFAS en Exact, kan onze ITSM software eenvoudig in uw organisatie uitgerold worden, zonder concessies te hoeven doen. Sterker nog, de ingebouwde ondersteuning voor het bijhouden van klantgegevens, offertes en facturen maken van Clientele ITSM het hart van menig service-organisatie.

De essentie.

Onze ITSM software ondersteunt de volgende functionaliteiten:

Planbord

Plan direct activiteiten in en behoud het overzicht van alle medewerkers.

Integraties met derden

Maak koppelingen met o.a. Microsoft Office 365, AFAS en Exact.

Dienstenbeheer

Behoud grip op het overzicht van de verschillende diensten die worden aangeboden.

Kennisbeheer

Deel informatie en kennis en vergoot de zelfredzaamheid van de organisatie.

Dashboards

Krijg inzicht in de performance van uw service-organisatie en stuur bij waar nodig.

Probleembeheer

Ontdek en ondervang achterliggende oorzaken van problemen binnen uw organisatie.

Incidentbeheer

Registreer en verwerk alle verstoringen.

Wijzigings- en releasebeheer

Beheer eenvoudig de wijzigingen en releases binnen uw organisatie.

SaaS of On-Premise

Veel leveranciers van helpdesk-software en servicedesk software verplichten u gebruik te maken van hun cloudapplicatie. Niet bij Mproof. Onze service-desk software Clientele ITSM is gewoon On-Premise beschikbaar. Natuurlijk heeft u ook de mogelijkheid om voor SaaS te kiezen.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is het compatibel met Microsoft Windows 10.

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Wilt u ook uw service-organisatie naar een hoger niveau brengen?

Wacht niet langer en ontdek de mogelijkheden van Clientele ITSM.

Prijsinformatie.

Kies het pakket dat bij u past.

Basic

49
per gebruiker per maand
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning
Populair

Professional

69
per gebruiker per maand
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • Self-Service Portaal
  • Toegang via smartphone en tablet
  • Microsoft Exchange-integratie
  • Audit Module
  • -
  • -
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning

Enterprise

79
per gebruiker per maand
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • Self-Service Portaal
  • Toegang via smartphone en tablet
  • Microsoft Exchange-integratie
  • Audit Module
  • CRM Module
  • Reports Distribution
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning
Alle prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief BTW. Facturering geschiedt vooraf op jaarbasis.

Wereldwijd vertrouwd.

Honderden tevreden klanten gingen u voor.

In ruim 20 jaar tijd is Clientele ITSM uitgegroeid tot de meest betrouwbare ITIL software ter wereld. De suite wordt bovendien ieder half jaar bijgewerkt met nieuwe functies op basis van feedback van onze klanten. Op het onafhankelijke beoordelingsplatform TrustPilot leest u wat onze klanten vinden van onze dienstverlening.

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Bekijk snel een overview van de inhoud met het handige Preview-scherm in uw ITSM software.