Uw data niet blootstellen aan de cloud?

Hybride software met alleen maar voordelen.

De cloud is hot! Begrijpelijk: het scheelt aanschafkosten en ook de verantwoordelijkheid voor het beheer hoeft niet meer genomen te worden. Maar is uw data in de cloud wel veilig? En is de up-time wel gegarandeerd?

We begrijpen het als u nog niet klaar bent voor de cloud. Daarom hebben we een perfecte hybride oplossing voor u: onze ITSM-software draait deels in de cloud. Maar uw belangrijke data blijft altijd On-Premise, veilig in uw eigen beheer.

Meer informatie
Clientele ITSM is de meest complete en meest betrouwbare ITSM software voor Managed Service Providers.
Plan uw activiteiten in onze ITSM software

Half On-Premise, half Cloud. Helemaal up-to-date.

Altijd de nieuwste versie. Zonder kosten.

Onze on-premise helpdesk-software Clientele ITSM werkt nauwkeurig samen met Service Hub, een browser based cloudapplicatie voor het bijhouden van uw tickets en gebeurtenissen. Beiden maken gebruik van dezelfde database waarin u al uw gegevens bewaart. En wanneer u een actief onderhoudscontract heeft, betaalt u nooit voor nieuwe software-updates of -upgrades. Wel zo eerlijk. En zo handig.

Meer informatie

De essentie.

Onze hybride ITSM software ondersteunt de volgende functionaliteiten:

Planbord

Plan direct activiteiten in en behoud het overzicht van alle medewerkers.

Integraties met derden

Maak koppelingen met o.a. Microsoft Office 365, AFAS en Exact.

Dienstenbeheer

Behoud grip op het overzicht van de verschillende diensten die worden aangeboden.

Kennisbeheer

Deel informatie en kennis en vergoot de zelfredzaamheid van de organisatie.

Dashboards

Krijg inzicht in de performance van uw service-organisatie en stuur bij waar nodig.

Probleembeheer

Ontdek en ondervang achterliggende oorzaken van problemen binnen uw organisatie.

Incidentbeheer

Registreer en verwerk alle verstoringen.

Wijzigings- en releasebeheer

Beheer eenvoudig de wijzigingen en releases binnen uw organisatie.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is het compatibel met Microsoft Windows 10.

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

SaaS of On-Premise

Veel leveranciers van helpdesk-software en servicedesk software verplichten u gebruik te maken van hun cloudapplicatie. Niet bij Mproof. Onze service-desk software Clientele ITSM is gewoon On-Premise beschikbaar. Natuurlijk heeft u ook de mogelijkheid om voor SaaS te kiezen.

Wilt u ook uw service-organisatie naar een hoger niveau brengen?

Wacht niet langer en ontdek de mogelijkheden van Clientele ITSM.

Prijsinformatie.

Kies het pakket dat bij u past.

Basic

49
per gebruiker per maand
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning
Populair

Professional

69
per gebruiker per maand
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • Self-Service Portaal
  • Toegang via smartphone en tablet
  • Microsoft Exchange-integratie
  • Audit Module
  • -
  • -
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning

Enterprise

79
per gebruiker per maand
  • Complete Service Management-suite
  • Dashboards & Business Intelligence
  • Uitgebreide integratie-mogelijkheden
  • Self-Service Portaal
  • Toegang via smartphone en tablet
  • Microsoft Exchange-integratie
  • Audit Module
  • CRM Module
  • Reports Distribution
  • Inclusief alle Updates & Upgrades
  • Support & Ondersteuning
Alle prijzen zijn vanaf-prijzen, exclusief BTW. Facturering geschiedt vooraf op jaarbasis.

Wereldwijd vertrouwd.

Honderden tevreden klanten gingen u voor.

In ruim 20 jaar tijd is Clientele ITSM samen met Service Hub uitgegroeid tot de meest betrouwbare ITIL software ter wereld. De suite wordt bovendien ieder half jaar bijgewerkt met nieuwe functies op basis van feedback van onze klanten. Op het onafhankelijke beoordelingsplatform TrustPilot leest u wat onze klanten vinden van onze dienstverlening.

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Bekijk snel een overview van de inhoud met het handige Preview-scherm in uw ITSM software.