tickets aanmaken met onze helpdesk software

Clientele ITSM.

Het volgende niveau in service management.

Van ITSM software wordt vandaag de dag veel meer verwacht dan alleen het bieden van ondersteuning bij het in kaart brengen van de processen. Het moet in staat zijn medewerkers doelmatiger te laten functioneren en processen te verbeteren. Daarin gaat Clientele ITSM een stuk verder dan ServiceNow. Onze software ondersteunt u maximaal bij het bereiken van het volgende niveau in service management.

Banner

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Convenient
Avans Hogeschool
Konica Minolta
Refresco
KPN
Vodafone
Ion IP
Fontys
HTM
ITON
Spie
Motion10

De essentie.

Onze ITSM software ondersteunt de volgende functionaliteiten:

Planbord

Plan direct activiteiten in en behoud het overzicht van alle medewerkers.

Integraties met derden

Maak koppelingen met o.a. Microsoft Office 365, AFAS en Exact.

Dienstenbeheer

Behoud grip op het overzicht van de verschillende diensten die worden aangeboden.

Kennisbeheer

Deel informatie en kennis en vergoot de zelfredzaamheid van de organisatie.

Dashboards

Krijg inzicht in de performance van uw service-organisatie en stuur bij waar nodig.

Probleembeheer

Ontdek en ondervang achterliggende oorzaken van problemen binnen uw organisatie.

Incidentbeheer

Registreer en verwerk alle verstoringen.

Wijzigings- en releasebeheer

Beheer eenvoudig de wijzigingen en releases binnen uw organisatie.

Slaagt altijd.

Breng uw service-organisatie verder.

Heeft u ooit ITSM software voor uw service-organisatie geïmplementeerd die qua functionaliteiten uitblonk, maar waarvan de implementatie nooit een succes is geworden, zoals ServiceNow? Wij maken dat vaak mee. Bij Mproof werken we daarom anders. We brengen uw processen eerst goed in kaart voordat we met de software aan de slag gaan. Daardoor is de slagingskans bij ons gegarandeerd 100%.

Plan uw activiteiten in onze ITSM software
Meldingen aanmaken in Clientele ITSM, ons TopDesk alternatief.

Nieuwe features.

Onze software wordt continu beter.

Onlangs hebben we de nieuwste versie van onze software Clientele ITSM uitgebracht. Deze versie biedt nieuwe toevoegingen voor service-organisaties die hun processen op orde willen krijgen, zoals het overzichtelijke kanbanbord, zelf in te stellen verplichte velden, volledige compatibiliteit met Microsoft Windows 10 en Microsoft Office 365 en handige preview vensters.

Wilt u ook uw service-organisatie naar een hoger niveau brengen?

Wacht niet langer en ontdek de mogelijkheden van Clientele ITSM.

Eenvoudig integreren.

Samenwerken met uw andere bedrijfsapplicaties.

Dankzij de ondersteuning voor ITIL, ISM & USM en de diepe integratie-mogelijkheden met onder andere Microsoft Active Directory, AFAS en Exact, kan onze ITSM software eenvoudig in uw organisatie uitgerold worden, zonder concessies te hoeven doen. Sterker nog, de ingebouwde ondersteuning voor het bijhouden van klantgegevens, offertes en facturen maken van Clientele ITSM het hart van menig service-organisatie.

Integraties met derde partijen en CRM software via Clientele ITSM

“Tijdens de projecten die Mproof bij ons uitvoerden, viel me op dat de consultants continu meedenken. Ze zijn niet alleen maar bezig met verkopen, maar kijken goed naar de situatie van de klant. De Health Check zou ik van harte kunnen aanbevelen aan andere bedrijven.”

Jeannette Prince van de Hypothekersassociatie is dolblij met Mproof
Jeannette Prince
De Hypothekersassociatie

Wereldwijd vertrouwd.

Honderden tevreden klanten gingen u voor.

In ruim 20 jaar tijd is Clientele ITSM uitgegroeid tot de meest betrouwbare service management software ter wereld. De suite wordt ieder half jaar bijgewerkt met nieuwe functies op basis van feedback van onze klanten. Zij beoordelen de software en diensten van Mproof gemiddeld met een 8.8 op het onafhankelijke netwerk TrustPilot.

Banner

Hou het overzicht.

Maximale grip op uw service management.

Met de uitgebreide rapportagemogelijkheden van onze ITSM software kunt u eenvoudig grip op uw service management krijgen. Zie in één oogopslag de status van openstaande tickets, service-aanvragen en RFC’s. Bekijk welke medewerkers uitzonderlijk presteren. Deel en rapporteer uw bevindingen met anderen. Clientele ITSM maakt het mogelijk.

Dashboards inzien in uw Service Management software

Betrouwbaar

Heeft u genoeg van trage gebruikersinterfaces en onnodige beveiligingsrisico’s? Clientele ITSM is zo opgebouwd dat de applicatie snel en betrouwbaar functioneert, zelfs bij het uitvoeren van complexe database-queries. Bovendien is de nieuwste versie compatibel met Microsoft Windows 10.

Veilig

Speelt informatiebeveiliging een belangrijke rol? Met Clientele ITSM deelt u alleen de informatie die u wilt delen. Dankzij datascheiding is privacy-gevoelige informatie alleen beschikbaar voor diegenen voor wie het bedoeld is. Bovendien is Mproof ISO 27001 gecertificeerd.

Compleet

Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen.

“We hebben binnen ITON vastgelegd dat we al onze meldingen en SLA’s vanaf nu in Clientele ITSM gaan registreren, vanwege de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van datascheiding. Mproof helpt ons hierbij.”

Michel Boel, ITON

Werkwijze.

Ontvang meer informatie over onze aanpak.

Activiteiten bekijken in uw service desk software

Beoordeeld met een 8.8/10. Lees hier waarom.

Banner