“Tijdens de projecten die Mproof bij ons uitvoerden, viel me op dat de consultants continu meedenken. Ze zijn niet alleen maar bezig met verkopen, maar kijken goed naar de situatie van de klant. De Health Check zou ik van harte kunnen aanbevelen aan andere bedrijven.”

Jeannette Prince van de Hypothekersassociatie is dolblij met Mproof
Jeannette PrinceDe Hypothekersassociatie

“Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Mproof, vanwege de betrokkenheid en de kennis die de medewerkers in huis hebben. Bij Mproof merk ik echt dat de klantorganisatie centraal staat, hoe complex sommige van onze wensen ook waren. Daarom kan ik Mproof van harte aanbevelen.”

Lambert Knorren van Services for ICT is zeer te spreken over Mproof
Lambert KnorrenServices for ICT

“We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen opnieuw inrichten. Het hielp daarom enorm dat er een procesindeling in Clientele ITSM zat waar al goed over was nagedacht.”

Peter Boerman van VolkerWessels is zeer te spreken over Mproof
Peter BoermanVolkerWessels

“Als serviceorganisatie van Zorggroep Florence worden wij geacht onze processen volledig te beheersen en dat ook achteraf aan te kunnen tonen. Dankzij de unieke 7 Stappen tot Succes van Mproof is dat goed gelukt.”

Frans JacobsZorggroep Florence

“We waren direct onder de indruk van Clientele ITSM, met name omdat deze service desk software direct voldeed aan de wensen van maar liefst zes uiteenlopende afdelingen.”

Nancy van de LeurCOA

“Clientele ITSM is voor veel processen zeer geschikt. Bijvoorbeeld voor ITIL- en ISM-gebaseerde omgevingen. Als je daarmee werkt, dan is Clientele ITSM echt een must-have.”

Arno BeenVANAD Comvio

“We hebben binnen ITON vastgelegd dat we al onze meldingen en SLA’s vanaf nu in Clientele ITSM gaan registreren, vanwege de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van datascheiding. Mproof helpt ons hierbij.”

Michel BoelITON

“Aan het begin van het schooljaar zorgen vragen en problemen van studenten voor een piek van wel 1700 calls per week. Dankzij de goede begeleiding van Mproof is het gelukt de helpdesk voor alle locaties draaiende te krijgen.”

Ina KluijtmansAvans Hogeschool

Wij vinden uw mening superbelangrijk!

Op deze pagina leest u referenties van enkele van onze klanten. Bij Mproof staan namelijk onze klanten – en de klanten van onze klanten – centraal. We doen er iedere dag opnieuw alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen hun service organisatie te stroomlijnen en te verbeteren. Dat doen we met een mix van slimme software, toegewijde medewerkers en een uitgebreid dienstenpakket.

Goed is nooit goed genoeg.

We vinden uw mening van cruciaal belang om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Goed is namelijk voor ons nooit goed genoeg. Vertel ons waar we in uitblinken en wat we kunnen verbeteren aan onze dienstverlening. En aarzel niet om contact met ons op te nemen voor vragen of andere suggesties. We gaan graag met u in gesprek. Hartelijk dank voor uw feedback alvast.

E-mail:
info@mproof.nl

Telefoon:
+31 70 5117006

Schrijf over uw ervaring.

Verstuur uw mening