Binnen één dag weten hoe uw organisatie ervoor staat.

Wie een auto rijdt, weet dat deze regelmatig naar de dealer moet voor onderhoud en de periodieke controle (APK). Met Service Management is het niet anders. Daarom introduceert Mproof de “Health Check” voor Service Management-organisaties.

In één dag wordt uw organisatie door onze experts bekeken en op een aantal vaste punten beoordeeld. Zo weet u precies hoe uw organisatie ervoor staat.

Binnen één dag weten hoe uw organisatie ervoor staat met de Mproof Health Check.
Dave en Frank: de experts in ISM

Antwoorden krijgen op belangrijke vragen.

Gedurende deze dag stellen we onszelf en u een aantal cruciale vragen. Maakt uw organisatie gebruik van ITSM software? Welke processen zijn er gekozen om in te richten? Hoe is de organisatie opgebouwd? Zijn de verantwoordelijkheden goed en helder belegd? Sluit de gebruikte software aan op de procedures? Welke optimalisatie kan er verder worden doorgevoerd?

De Health Check voorziet in het opsporen van zowel de sterke als de zwakke punten in de organisatie van uw IT dienstverlening en helpt bij het definiëren van duidelijke doelen voor continue verbeteringsslagen.

Geef opvolging aan de uitkomsten van de Health Check.

De Health Check geeft antwoord op vragen omtrent de gezondheid en kwaliteit van uw Service Management-organisatie en -dienstverlening.

De bevindingen van de Service Management-specialist worden samengevat in een overzichtelijk rapport. Dit rapport biedt concrete handvatten om direct aan de slag te gaan met de aanbevelingen en verbetervoorstellen. Uiteraard kunnen wij u daarbij ook ondersteunen.

De Mproof Health Check helpt u bij uw Service Management-doelstellingen
KPN
Plus Retail
O’neill
Nederlandse Spoorwegen
Connexxion
DigiD
Avans Hogeschool
Refresco
EuroFiber

Velen gingen u voor.

In de loop der jaren heeft Mproof een breed scala klanten opgebouwd. We worden gewaardeerd vanwege onze holistische aanpak, waarbij we pas tevreden zijn als onze klant dat ook is.

Bekijk de referenties