De software van Mproof is zeer geschikt voor Service Management

Krijg inzicht in uw salesproces met Sales Management.

De basis van een goede administratie is het opzetten en onderhouden van goede en betrouwbare stamgegevens. Dit geldt ook in de Service Management-wereld. Denk hierbij ook aan de rollen binnen een organisatie.

Zo moet duidelijk zijn hoe de klanten zijn georganiseerd en welke contactgegevens er moeten worden vastgelegd. Bij commerciële dienstverlening is er daarnaast sprake van facturatie en bij grotere organisaties zelfs van doorbelasting.

Onze software, Clientele ITSM, biedt een uitgebreide Sales Management-module. Hiermee krijgt u grip op het salesproces en inzicht in de lopende kansen. U kunt de sales-doelstellingen beter bewaken en uitgebreid sturing geven aan de organisatie.

Meer informatie

Complete Service Managementsoftware: Clientele ITSM.

De software die Mproof levert, Clientele ITSM, biedt uitgebreide mogelijkheden voor iedere organisatie. Regular is zeer geschikt voor kleine bedrijven; Professional & CRM biedt uitgebreide mogelijkheden voor sales-gedreven ondernemingen; Professional & Advanced Reporting is voor organisaties die maximale grip willen krijgen op hun resultaten en KPI’s. Of kies voor Enterprise als u geen enkele concessie wilt doen op uw Service Management-processen.

Ontdek Clientele ITSM
Dashboards inzien in uw Service Management software

Uitgebreide mogelijkheden voor Sales-afdelingen.

  • Klantgegevens
  • Medewerkergegevens
  • Leveranciersgegevens
  • Waarschuwingen
  • Taakbeheer
  • Opportunities-beheer
  • Offerte-beheer
  • Inkoopbeheer
  • Facturatiebeheer
  • Waarschuwingen
  • Integratie met Microsoft Exchange
  • Planboard
  • Afspraakbeheer
  • Sturing op KPI’s
  • Dashboards
  • Business Intelligence

In 7 stappen naar een succesvolle Service Managementorganisatie.

We garanderen u dat uw Service Managementorganisatie merkbaar efficiënter en beter zal functioneren, nadat ons 7-stappenmodel is geïmplementeerd. U beslist zelf wanneer en op welk vlak u Mproof hierbij betrekt. Onze consultants beschikken over de vaardigheden, kennis en ervaring om u te ondersteunen en te begeleiden naar succes.

1. Processen

Samen beoordelen we uw huidige processen en kijken we naar uw doelstellingen. Onze consultants helpen bij het vaststellen van de volgorde en de scope van de implementatie.

2. Rollen

De volgende stap bestaat uit het definiëren van de rollen. Zo wordt duidelijk waar de verantwoordelijkheden liggen voor de operationele invulling en bij wie het proces management is belegd.

3. Procedures

Onze consultants helpen u met het opstellen van de procedures. Hierin worden de activiteiten en de rollen omschreven. Ze vormen een blauwdruk voor de inrichting van onze software.

4. Toolinrichting

Als de processen, rollen en procedures inzichtelijk zijn gemaakt wordt de software, Clientele ITSM, ingericht. De mensen in uw organisatie worden hier vanaf het eerste moment bij betrokken.

5. Werkinstructies

In de werkinstructies staat nauwkeurig beschreven hoe de activiteiten en rollen zijn verdeeld en hoe Clientele ITSM dient te worden gebruikt. Daarmee is een uniforme werkwijze gewaarborgd.

6. Kennis en vaardigheden

Het delen van kennis is van groot belang voor het slagen van veranderingen. Alle gebruikers worden uitgebreid getraind, zodat iedereen zich volledig vertrouwd voelt met Clientele ITSM.

7. Communicatie en gedrag

Tijdens iedere stap besteden onze experts aandacht aan heldere communicatie met de betrokkenen, zelfs nadat het project is afgesloten en de veranderingen zijn ingebed in uw organisatie.

Anderen over Mproof.

KPN
Plus Retail
O’neill
Nederlandse Spoorwegen
Connexxion
DigiD
  • “We hebben binnen ITON vastgelegd dat we al onze meldingen en SLA’s vanaf nu in Clientele ITSM gaan registreren, vanwege de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van datascheiding. Mproof helpt ons hierbij.”

    Michel Boel
    ITON
  • “Om onze serviceorganisatie te stroomlijnen en efficiënter te laten werken, maken wij al jarenlang naar tevredenheid gebruik van Clientele ITSM. De software is uitermate geschikt voor het beheren van meldingen en SLA’s.”

    Cees Verhaert
    KLM
  • “Als serviceorganisatie van Zorggroep Florence worden wij geacht onze processen volledig te beheersen en dat ook achteraf aan te kunnen tonen. Dankzij de unieke 7 Stappen tot Succes van Mproof is dat goed gelukt.”

    Frans Jacobs
    Zorggroep Florence