De software van Mproof is zeer geschikt voor IT Service Management

Verbeter de kwaliteit van uw IT Service Management.

Het is de uitdaging voor elke IT-afdeling of organisatie. Het onder controle krijgen en houden van de werklast en de klant – met vele gebruikers –  tevreden houden. Daarom is er behoefte om in de hectiek van alledag structuur aan te brengen en inzichten te krijgen. Structuur helpt, omdat de medewerkers precies weten wat er van hen verwacht wordt. Op deze manier kunnen ze volledig zelfstandig werken.

Met goede inzichten in de voortgang en kwaliteit kunnen IT-managers beter sturen op de uitkomsten en resultaten van hun afdeling. Daarom is het zo belangrijk een goede aansluiting te krijgen bij de behoefte van de business.

We hebben dankzij onze jarenlange ervaring de kennis in huis om uw IT Service Management-organisatie te ondersteunen bij het verbeteren van de dienstverlening.

Meer informatie

Complete Service Managementsoftware: Clientele ITSM.

De software die Mproof levert, Clientele ITSM, biedt uitgebreide mogelijkheden voor iedere organisatie. Regular is zeer geschikt voor kleine bedrijven; Professional & CRM biedt uitgebreide mogelijkheden voor sales-gedreven ondernemingen; Professional & Advanced Reporting is voor organisaties die maximale grip willen krijgen op hun resultaten en KPI’s. Of kies voor Enterprise als u geen enkele concessie wilt doen op uw Service Management-processen.

Ontdek Clientele ITSM
Dashboards inzien in uw Service Management software

Uitgebreide mogelijkheden voor IT-afdelingen.

  • Klantgegevens
  • Medewerkergegevens
  • Leveranciersgegevens
  • Incidentbeheer
  • Configuratie beheer
  • Service Level Agreements
  • Dienstencatalogus
  • Offerte-beheer
  • Inkoopbeheer
  • Releasebeheer
  • Facturatiebeheer
  • Service-aanvraagbeheer
  • Integratie met Microsoft Exchange
  • Planboard
  • Operationeel beheer
  • Wijzigingsbeheer
  • Sturing op KPI’s
  • Dashboards
  • Business Intelligence
  • Kennisbankbeheer

In 7 stappen naar een succesvolle Service Management-organisatie.

We garanderen u dat uw Service Management-organisatie merkbaar efficiënter en beter zal functioneren, nadat ons 7-stappenmodel is geïmplementeerd. U beslist zelf wanneer en op welk vlak u Mproof hierbij betrekt. Onze consultants beschikken over de vaardigheden, kennis en ervaring om u te ondersteunen en te begeleiden naar succes.

1. Processen

Samen beoordelen we uw huidige processen en kijken we naar uw doelstellingen. Onze consultants helpen bij het vaststellen van de volgorde en de scope van de implementatie.

2. Rollen

De volgende stap bestaat uit het definiëren van de rollen. Zo wordt duidelijk waar de verantwoordelijkheden liggen voor de operationele invulling en bij wie het proces management is belegd.

3. Procedures

Onze consultants helpen u met het opstellen van de procedures. Hierin worden de activiteiten en de rollen omschreven. Ze vormen een blauwdruk voor de inrichting van onze software.

4. Toolinrichting

Als de processen, rollen en procedures inzichtelijk zijn gemaakt wordt de software, Clientele ITSM, ingericht. De mensen in uw organisatie worden hier vanaf het eerste moment bij betrokken.

5. Werkinstructies

In de werkinstructies staat nauwkeurig beschreven hoe de activiteiten en rollen zijn verdeeld en hoe Clientele ITSM dient te worden gebruikt. Daarmee is een uniforme werkwijze gewaarborgd.

6. Kennis en vaardigheden

Het delen van kennis is van groot belang voor het slagen van veranderingen. Alle gebruikers worden uitgebreid getraind, zodat iedereen zich volledig vertrouwd voelt met Clientele ITSM.

7. Communicatie en gedrag

Tijdens iedere stap besteden onze experts aandacht aan heldere communicatie met de betrokkenen, zelfs nadat het project is afgesloten en de veranderingen zijn ingebed in uw organisatie.

Anderen over Mproof.

KPN
Plus Retail
O’neill
Nederlandse Spoorwegen
Connexxion
DigiD
  • “Ik raad organisaties aan om een traject met Mproof te starten omdat ieder bedrijf wil weten hoe de kwaliteit van de dienstverlening is. Mproof heeft zoveel capaciteit, kwaliteit en kennis, dat zij die kwaliteit heel goed inzichtelijk kunnen maken.”

    Pieter Bosch van Deutsche Telekom is laaiend enthousiast over Mproof
    Pieter Bosch
    DT Healthcare Solutions
  • “De mensen van Mproof zijn heel erg goed in staat gebleken om zich in te leven in de lastige situatie waar HTM zich, op het gebied van IT-dienstverlening, in bevond. Ze hebben ons de juiste oplossingen geboden voor onze complexe IT-processen, waar we jaren mee vooruit kunnen.”

    René Grandia
    HTM Personenvervoer
  • “Tijdens de projecten die Mproof bij ons uitvoerden, viel me op dat de consultants continu meedenken. Ze zijn niet alleen maar bezig met verkopen, maar kijken goed naar de situatie van de klant. De Health Check zou ik van harte kunnen aanbevelen aan andere bedrijven.”

    Jeannette Prince van de Hypothekersassociatie is dolblij met Mproof
    Jeannette Prince
    De Hypothekersassociatie