De software van Mproof is zeer geschikt voor HRM Service Management

Professionaliseer uw personeelsbeleid.

U wilt nieuwe medewerkers vanaf dag één een prettige werkomgeving bieden en er daarnaast voor zorgen dat ze direct aan de slag kunnen. Met de software en dienstverlening van Mproof kunt u eenvoudig uw HRM Service Management professionaliseren.

Clientele ITSM is onze Service Management-oplossing. Dankzij de jarenlange ontwikkeling is alle functionaliteit aanwezig om het gehele spectrum van HRM Service Management te automatiseren.

Denk aan het beheren van personeelsdossiers in één HRM-systeem. Maar ook de processen bij een uitdiensttreding kunnen via Clientele eenvoudig worden geregeld.

Meer informatie

Complete Service Managementsoftware: Clientele ITSM.

De software die Mproof levert, Clientele ITSM, biedt uitgebreide mogelijkheden voor iedere organisatie. Regular is zeer geschikt voor kleine bedrijven; Professional & CRM biedt uitgebreide mogelijkheden voor sales-gedreven ondernemingen; Professional & Advanced Reporting is voor organisaties die maximale grip willen krijgen op hun resultaten en KPI’s. Of kies voor Enterprise als u geen enkele concessie wilt doen op uw Service Management-processen.

Ontdek Clientele ITSM
Dashboards inzien in uw Service Management software

Uitgebreide mogelijkheden voor HRM Service Management.

  • Personeelsmutaties
  • Wijzigingsbeheer
  • Export naar Excel
  • Contextgerelateerd zoeken
  • Rolverdelingen
  • Projectbeheer
  • Functioneringsgesprekken
  • Contractbeheer
  • Personeelsdossiers
  • Vacaturegegevens
  • Self Service portaal
  • Mobile Access
  • Trends en Analyses
  • Sturing op KPI’s
  • Dashboards
  • Business Intelligence

In 7 stappen naar een succesvolle Service Managementorganisatie.

We garanderen u dat uw Service Managementorganisatie merkbaar efficiënter en beter zal functioneren, nadat ons 7-stappenmodel is geïmplementeerd. U beslist zelf wanneer en op welk vlak u Mproof hierbij betrekt. Onze consultants beschikken over de vaardigheden, kennis en ervaring om u te ondersteunen en te begeleiden naar succes.

1. Processen

Samen beoordelen we uw huidige processen en kijken we naar uw doelstellingen. Onze consultants helpen bij het vaststellen van de volgorde en de scope van de implementatie.

2. Rollen

De volgende stap bestaat uit het definiëren van de rollen. Zo wordt duidelijk waar de verantwoordelijkheden liggen voor de operationele invulling en bij wie het proces management is belegd.

3. Procedures

Onze consultants helpen u met het opstellen van de procedures. Hierin worden de activiteiten en de rollen omschreven. Ze vormen een blauwdruk voor de inrichting van onze software.

4. Toolinrichting

Als de processen, rollen en procedures inzichtelijk zijn gemaakt wordt de software, Clientele ITSM, ingericht. De mensen in uw organisatie worden hier vanaf het eerste moment bij betrokken.

5. Werkinstructies

In de werkinstructies staat nauwkeurig beschreven hoe de activiteiten en rollen zijn verdeeld en hoe Clientele ITSM dient te worden gebruikt. Daarmee is een uniforme werkwijze gewaarborgd.

6. Kennis en vaardigheden

Het delen van kennis is van groot belang voor het slagen van veranderingen. Alle gebruikers worden uitgebreid getraind, zodat iedereen zich volledig vertrouwd voelt met Clientele ITSM.

7. Communicatie en gedrag

Tijdens iedere stap besteden onze experts aandacht aan heldere communicatie met de betrokkenen, zelfs nadat het project is afgesloten en de veranderingen zijn ingebed in uw organisatie.

Anderen over Mproof.

KPN
Plus Retail
O’neill
Nederlandse Spoorwegen
Connexxion
DigiD
  • “We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen nieuw inrichten. Het hielp daarbij enorm dat er al een procesindeling in Clientele zat waar al goed over was nagedacht.”

    Peter Boerman van VolkerWessels is zeer te spreken over Mproof
    Peter Boerman
    VolkerWessels
  • “Tijdens de projecten die Mproof bij ons uitvoerden, viel me op dat de consultants continu meedenken. Ze zijn niet alleen maar bezig met verkopen, maar kijken goed naar de situatie van de klant. De Health Check zou ik van harte kunnen aanbevelen aan andere bedrijven.”

    Jeannette Prince van de Hypothekersassociatie is dolblij met Mproof
    Jeannette Prince
    De Hypothekersassociatie
  • “Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Mproof, vanwege de betrokkenheid en de kennis die de medewerkers in huis hebben. Bij Mproof merk ik echt dat de klantorganisatie centraal staat, hoe complex sommige van onze wensen ook waren. Daarom kan ik Mproof van harte aanbevelen.”

    Lambert Knorren van Services for ICT is zeer te spreken over Mproof
    Lambert Knorren
    Services for ICT