De software van Mproof is zeer geschikt voor Facilitair Service Management

Gebruiksvriendelijke software voor Facilitair Service Management.

Op het gebied van Facilitair Service Management heeft u al genoeg te doen. Het laatste waar u op zit te wachten is ingewikkelde software. Daarom is Clientele ITSM ongeëvenaard gebruiksvriendelijk voor Facility Managers. De software bevat onder andere heldere overzichten, persoonlijke to-dolijsten, en slimme planners.

Clientele ITSM biedt een speciale uitvoering voor Facility Managers waarin de taal en termen van de facilitaire afdeling wordt gebruikt. Hierdoor voelt iedere facilitaire medewerker zich als een vis in het water tijdens het gebruik van onze software.

Bovendien biedt Clientele de mogelijkheid om eenvoudig dashboards in te richten en rapportages te maken. Zo houdt u altijd een perfect overzicht.

Meer informatie

Complete Service Managementsoftware: Clientele ITSM.

De software die Mproof levert, Clientele ITSM, biedt uitgebreide mogelijkheden voor iedere organisatie. Regular is zeer geschikt voor kleine bedrijven; Professional & CRM biedt uitgebreide mogelijkheden voor sales-gedreven ondernemingen; Professional & Advanced Reporting is voor organisaties die maximale grip willen krijgen op hun resultaten en KPI’s. Of kies voor Enterprise als u geen enkele concessie wilt doen op uw Service Management-processen.

Ontdek Clientele ITSM
Dashboards inzien in uw Service Management software

Een greep uit de mogelijkheden voor Facilitair Service Management.

  • Storingsbeheer
  • Wenslijsten
  • Export naar Excel
  • Contextgerelateerd zoeken
  • Kennisbank
  • Projectbeheer
  • Kwaliteitsbeheer
  • Contractbeheer
  • Klachtafhandeling
  • Rapportdistributie
  • Self Service portaal
  • Mobile Access
  • Trends en Analyses
  • Sturing op KPI’s
  • Dashboards
  • Business Intelligence

In 7 stappen naar een succesvolle Service Managementorganisatie.

We garanderen u dat uw Service Managementorganisatie merkbaar efficiënter en beter zal functioneren, nadat ons 7-stappenmodel is geïmplementeerd. U beslist zelf wanneer en op welk vlak u Mproof hierbij betrekt. Onze consultants beschikken over de vaardigheden, kennis en ervaring om u te ondersteunen en te begeleiden naar succes.

1. Processen

Samen beoordelen we uw huidige processen en kijken we naar uw doelstellingen. Onze consultants helpen bij het vaststellen van de volgorde en de scope van de implementatie.

2. Rollen

De volgende stap bestaat uit het definiëren van de rollen. Zo wordt duidelijk waar de verantwoordelijkheden liggen voor de operationele invulling en bij wie het proces management is belegd.

3. Procedures

Onze consultants helpen u met het opstellen van de procedures. Hierin worden de activiteiten en de rollen omschreven. Ze vormen een blauwdruk voor de inrichting van onze software.

4. Toolinrichting

Als de processen, rollen en procedures inzichtelijk zijn gemaakt wordt de software, Clientele ITSM, ingericht. De mensen in uw organisatie worden hier vanaf het eerste moment bij betrokken.

5. Werkinstructies

In de werkinstructies staat nauwkeurig beschreven hoe de activiteiten en rollen zijn verdeeld en hoe Clientele ITSM dient te worden gebruikt. Daarmee is een uniforme werkwijze gewaarborgd.

6. Kennis en vaardigheden

Het delen van kennis is van groot belang voor het slagen van veranderingen. Alle gebruikers worden uitgebreid getraind, zodat iedereen zich volledig vertrouwd voelt met Clientele ITSM.

7. Communicatie en gedrag

Tijdens iedere stap besteden onze experts aandacht aan heldere communicatie met de betrokkenen, zelfs nadat het project is afgesloten en de veranderingen zijn ingebed in uw organisatie.

Anderen over Mproof.

KPN
Plus Retail
O’neill
Nederlandse Spoorwegen
Connexxion
DigiD
  • “We waren direct onder de indruk van Clientele ITSM, met name omdat we op zoek waren naar een breed inzetbare tool die voldeed aan de wensen van maar liefst zes uiteenlopende afdelingen.”

    Nancy van de Leur
    COA
  • “Clientele ITSM is voor veel processen zeer geschikt. Bijvoorbeeld voor ITIL- en ISM-gebaseerde omgevingen. Als je daarmee werkt, dan is Clientele ITSM echt een must-have.”

    Arno Been
    VANAD Comvio
  • “We hebben binnen ITON vastgelegd dat we al onze meldingen en SLA’s vanaf nu in Clientele ITSM gaan registreren, vanwege de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van datascheiding. Mproof helpt ons hierbij.”

    Michel Boel
    ITON