De software van Mproof is zeer geschikt voor Business Service Management

Optimale dienstverlening dankzij Business Service Management.

Voor sommige bedrijven is Service Management het primaire bedrijfsproces. Dat betekent dat zij een commerciële relatie met externe klanten hebben. Er is sprake van een contract met duidelijke afspraken over welke diensten er geleverd worden en tegen welke condities (SLA’s).

Voor deze bedrijven is Service Management geen vrijblijvende keuze. Het is essentieel voor een betrouwbare dienstverlening en om onderscheidend te kunnen zijn. We noemen dit ook wel Business Service Management.

Clientele is een complete Business Service Management-tool. Alle functionaliteit is aanwezig om het gehele spectrum van een IT-bedrijf te automatiseren.

Meer informatie

Complete Service Managementsoftware: Clientele ITSM.

De software die Mproof levert, Clientele ITSM, biedt uitgebreide mogelijkheden voor iedere organisatie. Regular is zeer geschikt voor kleine bedrijven; Professional & CRM biedt uitgebreide mogelijkheden voor sales-gedreven ondernemingen; Professional & Advanced Reporting is voor organisaties die maximale grip willen krijgen op hun resultaten en KPI’s. Of kies voor Enterprise als u geen enkele concessie wilt doen op uw Service Management-processen.

Ontdek Clientele ITSM
Dashboards inzien in uw Service Management software

Uitgebreide mogelijkheden voor Business Service Management.

  • Statische rapporten
  • Wijzigingsbeheer
  • Export naar Excel
  • Contextgerelateerd zoeken
  • Inkoop- en orderbeheer
  • Projectbeheer
  • Dienstenniveau beheer
  • Contract beheer
  • Voorraadbeheer
  • Klantgegevens
  • Self Service portaal
  • Mobile Access
  • Trends en Analyses
  • Sturing op KPI’s
  • Dashboards
  • Business Intelligence

In 7 stappen naar een succesvolle Service Managementorganisatie.

We garanderen u dat uw Service Managementorganisatie merkbaar efficiënter en beter zal functioneren, nadat ons 7-stappenmodel is geïmplementeerd. U beslist zelf wanneer en op welk vlak u Mproof hierbij betrekt. Onze consultants beschikken over de vaardigheden, kennis en ervaring om u te ondersteunen en te begeleiden naar succes.

1. Processen

Samen beoordelen we uw huidige processen en kijken we naar uw doelstellingen. Onze consultants helpen bij het vaststellen van de volgorde en de scope van de implementatie.

2. Rollen

De volgende stap bestaat uit het definiëren van de rollen. Zo wordt duidelijk waar de verantwoordelijkheden liggen voor de operationele invulling en bij wie het proces management is belegd.

3. Procedures

Onze consultants helpen u met het opstellen van de procedures. Hierin worden de activiteiten en de rollen omschreven. Ze vormen een blauwdruk voor de inrichting van onze software.

4. Toolinrichting

Als de processen, rollen en procedures inzichtelijk zijn gemaakt wordt de software, Clientele ITSM, ingericht. De mensen in uw organisatie worden hier vanaf het eerste moment bij betrokken.

5. Werkinstructies

In de werkinstructies staat nauwkeurig beschreven hoe de activiteiten en rollen zijn verdeeld en hoe Clientele ITSM dient te worden gebruikt. Daarmee is een uniforme werkwijze gewaarborgd.

6. Kennis en vaardigheden

Het delen van kennis is van groot belang voor het slagen van veranderingen. Alle gebruikers worden uitgebreid getraind, zodat iedereen zich volledig vertrouwd voelt met Clientele ITSM.

7. Communicatie en gedrag

Tijdens iedere stap besteden onze experts aandacht aan heldere communicatie met de betrokkenen, zelfs nadat het project is afgesloten en de veranderingen zijn ingebed in uw organisatie.

Anderen over Mproof.

KPN
Plus Retail
O’neill
Nederlandse Spoorwegen
Connexxion
DigiD
  • “Clientele ITSM is voor veel processen zeer geschikt. Bijvoorbeeld voor ITIL- en ISM-gebaseerde omgevingen. Als je daarmee werkt, dan is Clientele ITSM echt een must-have.”

    Arno Been
    VANAD Comvio
  • “Als serviceorganisatie van Zorggroep Florence worden wij geacht onze processen volledig te beheersen en dat ook achteraf aan te kunnen tonen. Dankzij de unieke 7 Stappen tot Succes van Mproof is dat goed gelukt.”

    Frans Jacobs
    Zorggroep Florence
  • “De mensen van Mproof zijn heel erg goed in staat gebleken om zich in te leven in de lastige situatie waar HTM zich, op het gebied van IT-dienstverlening, in bevond. Ze hebben ons de juiste oplossingen geboden voor onze complexe IT-processen, waar we jaren mee vooruit kunnen.”

    René Grandia
    HTM Personenvervoer