U heeft met succes onze whitepaper over Leerdoelen aangevraagd. Hartelijk dank!

Hoe nu verder?

Hartelijk dank voor uw interesse. We delen deze kennis en inzichten graag met u, zodat u er uw voordeel mee kunt doen binnen uw organisatie. Wij hopen dat er een cultuur ontstaat waarin leren niet alleen effectief is, maar ook leuk. Heeft u vragen of wilt u weten op welke manieren uw organisatie beter kan leren? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Bij Mproof hechten we zeer veel waarde aan uw privacy. We zullen uw e-mailadres of andere gegevens daarom nooit met derden delen. Lees daarvoor ook onze disclaimer.

Download de whitepaper

Het laatste nieuws.

Kunt u niet wachten tot de eerste nieuwsbrief uw inbox binnenvliegt? Dan raden we u aan om alvast een kijkje te nemen op ons blog. Dan bent u direct weer op de hoogte.

Lees ervaringen van andere klanten.

Bij Mproof geloven we in Outstanding Service. Sterker nog, dat is onze missie. Wij garanderen dat onze klanten 100% tevreden zijn met onze dienstverlening, ook als onze software en werkoplossingen al enkele maanden zijn geïmplementeerd. Daar ligt ook onze kracht ten opzichte van de concurrentie. Lees hieronder de ervaringen van enkele van onze klanten.

“We gebruiken ITSM-software om al onze informatie te borgen. Ook alle e-mails naar onze klanten verzenden we vanuit het systeem. Daarom is het essentieel dat de software die we gebruiken te allen tijde betrouwbaar is. Gelukkig zit dat met Clientele ITSM wel goed.”

Jan VerkaikSPIE

“Tijdens de projecten die Mproof bij ons uitvoerden, viel me op dat de consultants continu meedenken. Ze zijn niet alleen maar bezig met verkopen, maar kijken goed naar de situatie van de klant. De Health Check zou ik van harte kunnen aanbevelen aan andere bedrijven.”

Jeannette Prince van de Hypothekersassociatie is dolblij met Mproof
Jeannette PrinceDe Hypothekersassociatie

“Met het self-service portaal van Clientele ITSM kunnen onze ambulance-chauffeurs in één oogopslag zien wat de status van hun voertuig is voordat ze eropuit gaan. Dat komt de kwaliteit van de dienstverlening zeker ten goede!”

Henk BouwmeesterRAV IJsselland