Een betere dienstverlening begint met Service Management.

Het verplaatsen van mensen en goederen met een steeds groter wordende reikwijdte en snelheid is een wereldwijd proces. De branche vervoer en transport vormt een integraal onderdeel van diverse wereldwijde toeleveringsketens. Denk daarbij aan scheepvaartbedrijven, luchtvaartmaatschappijen en luchthavens, spoorwegen, logistieke dienstverleners en andere transportbedrijven.

Deze branche heeft vele dimensies en maakt intensief gebruik van IT-middelen. Als gevolg hiervan is in de afgelopen jaren de afhankelijkheid en het belang van IT-middelen sterk toegenomen. De Service Management-processen van deze organisaties komen in hoge mate overeen met de processen voor de dienstverlening van de IT-afdeling. Terwijl diverse organisaties verschillende diensten leveren aan hun klanten, gebruiken ze onderliggend soortgelijke processen en software.

De Clientele ITSM softwaresuite is een integraal onderdeel van veel bedrijven in deze sector. Niet alleen de interne klant wordt voorzien van een duidelijke en snelle afhandeling van incidenten en meldingen, ook de passagiers (externe klanten) ontvangen de best mogelijke service.

Mproof is dé Service Management-specialist van Nederland. Wij leveren al 20 jaar software en diensten op dit gebied. Met de unieke aanpak op basis van “de 7 stappen tot succesvol Service Management” wordt iedere organisatie goed en vakkundig georganiseerd. Bekijk welke bedrijven wij in de vervoer en transport-sector van dienst zijn geweest.

Bekijk een case-study over de samenwerking tussen HTM en Mproof

HTM

HTM verzorgt in de regio Haaglanden jaarlijks het vervoer van 133 miljoen reizigers. Al jarenlang gebruikt HTM de oplossingen van Mproof. En dat werkt uitstekend.