IT moet snel meegroeien in de sector bouw en infrastructuur.

Een betrouwbare Service Management-oplossing is een must in de bouwsector. In de bouwsector zitten bedrijven met diverse achtergronden. Denk hierbij aan de woning-, grond-, weg- en waterbouw, installatiebedrijven, afwerkbedrijven zoals schilders en stukadoors en gespecialiseerde bedrijven zoals heiwerkers en betonstaalvlechters.

Deze branche is gevoelig voor verandering in de economie. Dat is in het bijzonder voelbaar bij ondersteunende IT en facilitaire afdelingen. In goede tijden moet men snel kunnen meegroeien; in minder goede tijden ligt de nadruk al snel op efficiëntie en kostenbesparing. De Clientele ITSM softwaresuite bevat alles dat een organisatie in de sector bouw en infrastructuur nodig heeft om haar projecten op tijd en binnen budget af te ronden, terwijl door het efficiënt beheren van de ter beschikking gestelde middelen een uitstekende dienstverlening gewaarborgd is. Daardoor wordt het mogelijk efficiënter en eenduidiger te werken tegen lagere kosten.

Mproof is dé Service Management-specialist. Wij leveren al 20 jaar software en diensten op dit gebied. Met de unieke aanpak op basis van “de 7 stappen tot succesvol Service Management” wordt iedere organisatie goed en vakkundig georganiseerd. Hierdoor worden de gedane investeringen al snel verzilverd en terugverdiend. Bekijk een praktijkvoorbeeld uit de sector bouw en infrastructuur.

De Hypothekersassociatie

De Hypothekersassociatie is de organisatie achter alle vestigingen van De Hypotheker. De centrale service organisatie gebruikt al jarenlang Clientele ITSM.

VolkerWessels

In 2011 is de centrale ICT-afdeling van bouwconcern VolkerWessels ontvlochten en toegewezen aan de afzonderlijke bedrijfsonderdelen. Zo zijn bij Bouw & Vastgoed-ontwikkeling nieuwe systemen ingericht.