Gedegen onderwijs vereist gedegen IT.

Voor alle vormen van onderwijs, zoals basisscholen, middelbare scholen en speciaal onderwijs, geldt dat IT en facilitaire zaken onmisbaar zijn. In klaslokalen is IT een standaard goed geworden, denk hierbij aan beamers en smart borden die verbonden zijn met computers. Ook roosters worden volledig geautomatiseerd bijgewerkt. Onderwijs stelt steeds hogere eisen aan IT en facilitaire zaken om de jongste generatie goed op te kunnen leiden.

Binnen het Onderwijs is er sprake van steeds toenemende eisen voor wat betreft de kwaliteit van IT en Facilitair Service Management. Clientele ITSM zorgt ervoor dat organisaties in de Onderwijssector op een efficiënte en nauwkeurige manier voldoen aan deze eisen.

Mproof is dé Service Management-specialist van Nederland. Wij leveren al 20 jaar software en diensten op dit gebied. Met de unieke aanpak op basis van “de 7 stappen tot succesvol Service Management” wordt elke interne organisatie goed en vakkundig georganiseerd. De ervaring van honderden trajecten zorgt ervoor dat we alle kennis in huis hebben om onze klanten optimaal te ondersteunen bij de hedendaagse Service Managementuitdagingen. Zo gaat iedere overheidsorganisatie efficiënter werken, tegen lagere kosten. Bekijk enkele praktijkstudies van overheidsinstanties die wij actief hebben geholpen bij het inrichten van hun werkprocessen.

Avans Hogescholen is een klant van Mproof

Avans Hogeschool

Avans Hogeschool stond voor de opgave om op drie locaties de organisatie en de ondersteunende taken te uniformeren. Onderdeel hiervan was het stroomlijnen van het incident management.