Beheer al uw klantgegevens op één plek.

Voor Managed Service Providers is het al lastig genoeg om het overzicht te houden. Gelukkig beschikt Mproof over de juiste kennis en ervaring om u te helpen uw organisatie te stroomlijnen. Bovendien is onze Service Management-software, Clientele ITSM, uitermate geschikt voor alle Managed Service Providers. Dat komt doordat het in onze software mogelijk is om meerdere klanten te beheren. Zo houdt u niet alleen grip op uw eigen organisatie, maar ook op de service-organisaties van uw klanten.

Mproof is dé Service Management-specialist van Nederland. Wij leveren al 20 jaar software en diensten op dit gebied. Met de unieke aanpak op basis van “de 7 stappen tot succesvol Service Management” wordt elke interne organisatie goed en vakkundig georganiseerd. De ervaring van honderden trajecten zorgt ervoor dat we alle kennis in huis hebben om onze klanten optimaal te ondersteunen bij de hedendaagse Service Managementuitdagingen. Zo is iedere externe dienstverlener in staat om haar klanten optimaal van dienst te zijn. Bekijk hieronder de praktijkstudie van KPN Internedservices die in korte tijd hun werkprocessen hebben verbeterd.

KPN Internedservices

KPN Internedservices groeide zowel in het aantal medewerkers als in het aantal klanten. Er was daardoor behoefte aan een meer professionele ICT-omgeving.