Optimale werkprocessen in de gezondheidszorg.

De zorgsector is al jaren onderhevig aan bezuinigingen. Daarbij komt dat de eisen voor IT binnen de zorg blijven toenemen. Zo is er bijvoorbeeld de NEN7510, een normering gebaseerd op de ISO27001 standaard. IT-afdelingen moeten hieraan voldoen en dat uiteraard ook kunnen aantonen. In deze hectiek moet er een toch kwalitatief hoogwaardige dienstverlening worden aangeboden. Efficiënter werken tegen lagere kosten speelt daarbij een cruciale rol.

Mproof levert met haar software en diensten de juiste service om onder alle omstandigheden succesvol te zijn. De Clientele ITSM software wordt met succes gebruikt in veel gezondheidszorgorganisaties. Daarbij garanderen we een uitstekende dienstverlening intern én extern, met inachtneming van alle noodzakelijke kwaliteitsnormeringen.

Mproof is dé Service Management-specialist van Nederland. Wij leveren al 20 jaar software en diensten op dit gebied. Met de unieke aanpak op basis van “de 7 stappen tot succesvol Service Management” wordt iedere organisatie goed en vakkundig georganiseerd, zodat u weer toekomt aan uw eigenlijke werk. De ervaring van honderden trajecten zorgt ervoor dat we alle kennis in huis hebben om onze klanten optimaal te ondersteunen bij de hedendaagse Service Managementuitdagingen. Bekijk enkele praktijkstudies uit de gezondheidszorg waar Mproof haar meerwaarde heeft bewezen.

Bekijk een case-study over de samenwerking tussen Koninklijke Visio en Mproof

Koninklijke Visio

Koninklijke Visio stelt hoge eisen aan ICT en interne service. Een fusie veranderde de inrichting van de organisatie en daarbij de verwachtingen van de beschikbare ICT.

Bekijk een case-study over de samenwerking tussen Zorggroep Nederland en Mproof

De Zorggroep

De tijd die de ICT-afdeling van het zorgpersoneel vraagt voor bijvoorbeeld registraties of meldingen, kan in hun ogen niet aan effectieve zorg worden besteed. Dat moest anders, vond De Zorggroep.