Werk aan de winkel in de detailhandel.

Bedrijven in de de detailhandel zijn sterk afhankelijk van IT om interne systemen te onderhouden. Alleen zo kunnen ze zorgen voor een “excellente” serviceverlening richting klanten. POS-systemen, voorraadbeheer en webshops met digitale betalingsmethoden zijn slechts enkele voorbeelden waar organisaties in deze branche afhankelijk zijn van goed functionerende IT. Omdat IT in de detailhandel zo geïntegreerd is in de diverse processen, is het van groot belang dat deze processen goed onderhouden en georganiseerd worden. Niet zelden komt echter het tegendeel voor.

De Clientele ITSM softwaresuite biedt precies de IT-procesondersteuning die nodig is voor het beheren van de belangrijke interne systemen. Daarnaast ondersteunt Clientele u bij het bieden van een “excellente” klantenservice.

Mproof is dé Service Management-specialist van Nederland. Wij leveren al 20 jaar software en diensten op dit gebied. Met de unieke aanpak op basis van “de 7 stappen tot succesvol Service Management” wordt iedere organisatie goed en vakkundig georganiseerd. Hierdoor worden de gedane investeringen al snel verzilverd en terugverdiend. De ervaring van honderden trajecten zorgt ervoor dat we alle kennis in huis hebben om onze klanten optimaal te ondersteunen bij de hedendaagse Service Managementuitdagingen. Bekijk hier een praktijkvoorbeeld uit de detailhandel.

Bekijk een case-study over de samenwerking tussen Plus en Mproof

Plus Retail

De IT-afdeling van Plus Retail heeft een omvangrijk veranderingsproces doorgemaakt, waarbij de decentrale organisatie met de hulp van Mproof gecentraliseerd is.