Met onze IT helpdesk software kunt u eenvoudig uw ITSM-processen stroomlijnen

Hou een helikopter-view bij de processen.

Herkent u dat? Dat u als incident procesmanager eigenlijk vooral bezig bent om alledaagse brandjes te blussen? Wij kennen deze situatie maar al te goed. Terwijl het als procesmanager belangrijk is om een ‘helikopter-view’ te hebben en continu te monitoren of de afspraken en procedures nog wel gevolgd worden.

Blijf dus weg uit de operatie en hou het overzicht! In de webinar-video van procesconsultant Frank Eerland krijgt u handige tips om dit in de praktijk voor uw organisatie te verbeteren.

Kijk de webinar terug
ITON
Refresco
Equinix
Avans Hogeschool
Koninklijke Visio
Switch IT

“We zijn destijds gestart als een nieuwe organisatie. We moesten alle processen opnieuw inrichten. Het hielp daarom enorm dat er een procesindeling in Clientele ITSM zat waar al goed over was nagedacht.”

Peter Boerman van VolkerWessels is zeer te spreken over Mproof
Peter Boerman
VolkerWessels