Met onze IT helpdesk software kunt u eenvoudig uw ITSM-processen stroomlijnen

Hou een helikopter-view bij de processen.

Herkent u dat? Dat u als incident procesmanager eigenlijk vooral bezig bent om alledaagse brandjes te blussen? Wij kennen deze situatie maar al te goed. Terwijl het als procesmanager belangrijk is om een ‘helikopter-view’ te hebben en continu te monitoren of de afspraken en procedures nog wel gevolgd worden.

Blijf dus weg uit de operatie en hou het overzicht! In de webinar-video van procesconsultant Frank Eerland krijgt u handige tips om dit in de praktijk voor uw organisatie te verbeteren.

Bekijk de webinar-video
DigiD
Mercedes-Benz
Sitech
Contict
Convenient
Konica Minolta

“Met het self-service portaal van Clientele ITSM kunnen onze ambulance-chauffeurs in één oogopslag zien wat de status van hun voertuig is voordat ze eropuit gaan. Dat komt de kwaliteit van de dienstverlening zeker ten goede!”

Henk BouwmeesterRAV IJsselland