Met onze IT helpdesk software kunt u eenvoudig uw ITSM-processen stroomlijnen

Hou een helikopter-view bij de processen.

Herkent u dat? Dat u als incident procesmanager eigenlijk vooral bezig bent om alledaagse brandjes te blussen? Wij kennen deze situatie maar al te goed. Terwijl het als procesmanager belangrijk is om een ‘helikopter-view’ te hebben en continu te monitoren of de afspraken en procedures nog wel gevolgd worden.

Blijf dus weg uit de operatie en hou het overzicht! In de webinar-video van procesconsultant Frank Eerland krijgt u handige tips om dit in de praktijk voor uw organisatie te verbeteren.

Bekijk de webinar-video
Connexxion
Avans Hogeschool
Contict
Swisslog
Vodafone
UMCG

“We hebben binnen ITON vastgelegd dat we al onze meldingen en SLA’s vanaf nu in Clientele ITSM gaan registreren, vanwege de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van datascheiding. Mproof helpt ons hierbij.”

Michel BoelITON