Het komt regelmatig voor dat service-organisaties ontevreden achter blijven als ze in zee zijn gegaan met een aanbieder van Service Management-oplossingen. De tijdsplanning wordt overschreden, de kosten lopen op of de effectiviteit valt tegen.
Leveranciers tonen bovendien geen enkele betrokkenheid bij het bedrijf waar ze hun product verkocht hebben. Vaak rekenen ze zelfs aanvullende kosten als de software die ze geleverd hebben, aan een update toe is. Dat kan beter!
Betalen voor upgrades van Service Management-software? No way!
Software die ontwikkeld wordt voor Service Management-doeleinden, is zo nu en dan toe aan updates en upgrades, waarmee nieuwe functionaliteiten worden ontsloten en veiligheidsproblemen worden verholpen.
Deze software vormt een belangrijk deel van de onderhoudscontracten die worden afgesloten door leveranciers. Beetje vreemd dus als je apart moet betalen als je de nieuwste software wilt blijven gebruiken.
Helaas vormt dit vaak wel de realiteit van vandaag de dag. IT-managers, stap niet in die valkuil!
Stap voordelig over naar Clientele ITSM.
Vind u ook dat Service Management-software opgebouwd zou moeten zijn rondom de wensen en eisen die voor uw organisatie belangrijk zijn? De nieuwste versie van Clientele ITSM beschikt over handige features die dankzij de feedback van onze klanten tot stand zijn gekomen. En bij Mproof ontvangt u altijd gratis de nieuwste versie van uw Service Management-software, omdat dit deel uitmaakt van uw servicecontract. Dus niet betalen voor upgrades van Service Management-software en geen verrassingen achteraf.
Ontvang een gratis Dashboard Reporting Package.
Weten hoe de dienstverlening ervoor staat. Hoeveel meldingen er al afgehandeld zijn. Welke IT-medewerker exceptioneel presteert. De status van RFC’s bekijken. Dat is voor iedere service-organisatie van essentieel belang. Wanneer u nu kiest voor Clientele ITSM, ontvangt u er tijdelijk een Dashboard Reporting Package bij, zonder kosten. Het pakket bestaat uit vijf dashboards waarmee u direct inzicht krijgt in de performance van uw service-organisatie.